~~~~~~~~~~~~~~~

19 Ocak 2024

Şimdi Söyle Neredeyim Ben




Zaman mekan girebilir mi araya

Ya da ölüm gelse çevirebilir mi dünyanı ayaza

Kimim, neyim, neredeyim sorma bana

Bak koca çınarı sallayan rüzgarım ben

Toprağın bağrında sürgün veren bahar çiçeğiyim 

Tenine usul usul düşen yağmurum ben

Dağların zirvesinden çağlayan suyun neşeli kahkahasıyım

Pando ormanıyım etrafında köklenip duran

Serinlediğin denizin mavisi, tırmandığın dağların zirvesiyim

Yaktığın ateşten çıkan her kıvılcımın sesiyim

Ufuk çizgisindeki sonsuzluğum gözlerine nakşeden

Sen bilmesen de süzülürüm tüm hücrelerinden

Şimdi diyebilir misin ki yoksun sen


Hamiyet Akan


16 yorum:

  1. Sen benim canımsın Aşk kadın!

    Aşk bir kere sızmışsa damarlarından akan kızıl kana kaçsan da inkar edip yalanlasan da nafile ...

    YanıtlaSil
  2. Adsız19/1/24

    Hamiyet Akan bitiriyorsunuz beni yıllardan beri yazdığınız her satırda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Keşke ben de isminizi bilseydim (:

      Sil
  3. Dizelerini çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  4. ooo ben her şeyim demek yanii :) o fotodaki gibi banklar aşiyan da da var ne güzel oluyor öyle orman ve bank :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, gülümsetiyorsun beni biliyorsun di mi (: Sen de hep gülesin e mi (:

      Sil
  5. Çünkü alemin özüyüm ben... Kaleminize, yüreğinize sağlık, bir olmak ancak böylesi güzel anlatılabilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıymetli yorumlarınız için teşekkür ederim.

      Sil
  6. Tenine usul usul düşen yağmurum ben. Böyle yağmur olmak ne güzel.

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net