~~~~~~~~~~~~~~~

04 Kasım 2023

Hasret Çıkmazı



Özlem doldukça ciğerime, yer kalmıyor yaşam için bir nefese.
Çekilmez bir kadın oluyorum, geceye söven, gündüze davalar açan.
Hani Sezen diyor ya: "Zulada birkaç şişe yakut, yer gök kırmızı.."
Yeri göğü geçtim, benim tüm hücrelerim kırmızı.
Yoksun diye oluyor hep bunlar.
Evet suçluyum, bak yine bir gün daha bitti özleminle.
Ulu orta sevgine soyunmuşum serkeşçe, 
Sevdanın gerillası olmuşum sensizliğin kentlerinde.
Bazen sevda dedim adına, bazen meşru müdafaa.
Hayli yara almıştım oysa bu isimsiz savaşta.
Şu ecdadına selam durduğum dünyada sayısız yol vardı, 
sayısız sokak, sayısız köşebaşı 
ama birinde kesişmiyordu yollarımız, ne acı!
Hamiyet Akan

10 yorum:

  1. Güzel bir başlıkla içi doldurulmuş anlamlı bir yazı.
    Mersin'e selâm sevgiler.
    Sağlıkla, mutlulukla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Makbule Hanım. İstanbul'dan size kucak dolusu sevgi ve selamlarımı iletiyorum. Sevgiyle, mutlulukla, umutla ve sağlıkla kalınız.

      Sil
  2. Feyza5/11/23

    Ah Hamiyet hanım ah sanki kendimi gördüm satırlarınızı okurken
    Yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. bitmeyen özlemler yüreğe dokunuyor, tıpkı bu anlamlı dizelerin gibi.. yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. ah yaktın biziiiii :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar.
    Gerçekten yolların kesişeceği o kadar yer varken; hiç birinde karşılaşamamak çok acı!
    Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, yorumunuz için teşekkür ederim. Saygılarımla.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net