~~~~~~~~~~~~~~~

20 Haziran 2023

Sana Açılıyor Göz Kapakları Hayatın




işte bir gece yarısı daha sensizliği doğurmakta

yine özlemin çığlıklara karışmakta

rüzgar penceremin perdesiyle raksa tutuşmuş

elimdeki kahvem buz tutmakta

odamın içini doldurmuş dalgaların uğultusu

senin yokluğunda gün geceye, gece güne dolanıyor

uyku diye yattığım, gün diye uyandığımsın

her sabah nasılda sana açılıyor gözkapakları hayatın

yokluğunda kuşlarla konuşuyorum çokça

çiçeklerimin kenarına konan bir kumru 

ulu orta öpüşlerini bırakıyor sardunyalarıma

martılar maviyi kucaklayıp konuyor balkonuma 

ben yine şiirler yazıyorum sana dair

şiir yazmak kolay iş sevgilim

özlemekten çok daha kolay

sözcüklere uzanıyor da parmaklarım

bir sana uzanıp tutunamıyor

seni özledikçe içimden sözcükler fışkırıyor

ve tüm sözcüklerin başı sonu yine sana varıyor

hayatın çalkantısına kapılmış gidiyorum

her hücrem yokluğunun girdabında

boğulmadan tutup çeksen beni kıyına

belki olurduk iki çakıl taşı bir sahil kasabasında

Hamiyet Akan

20.06.2023


6 yorum:

  1. Merhabalar.
    İnşAllah uykusunu almış bir hayatın göz kapakları bizlere de açılır.
    Kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Esen kalın, her şey gönlünüzce olsun. Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, dilerim her şey gönlünüzce olsun. Yorumunuz için teşekkür ederim. Saygılarımla..

      Sil
  2. ah özlemek hem güzel hem de çok fena bişey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena çoook (:
      Bişey diyim mi sen geliyorsun şuraya ve beni hep gülümsetiyorsun Deep, sen de hep gülümseyesin e mi (:

      Sil
  3. özlemler, kalemi kıpırdatan yüreğe başka bir yol çizen...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net