~~~~~~~~~~~~~~~

28 Ağustos 2018

Aşk Melodisi



  

Saatler gece yarısına doğru ilerlerken etraftan el ayak çekilmekte. Denizin dalga sesleri ruhumun dalgalarının arasına karışmakta ve sen oluk oluk kalbimin saklandığın odacıklarından dışarıya doğru sızmaktasın. Gülüşlerin, öpüşlerin ve ellerin dört yanıma akmakta. Görmezsin, bilmezsin bir toprağın bereketi gibi içimde ne denli bereketli olduğunu. Silinirken gün takvimlerden, ömür hayat defterimin hanesinden, sen bir mıh gibi çakılı kalırsın içimde. Aşk affet beni, vazgeçmeyen ben değilim senden, tüm hücrelerimdir, ellerimdir, öpüşlerine ev sahipliği eden avuçiçlerimdir... Bakışımın ışık hızından daha hızlı hayalini bulduğu doğrudur gecelerde yada kalbimin bir çağlayandan hızla aktığı sana doğru... Rüzgar şahit, deniz şahit, gök şahittir sevgimin suyun berraklığı kadar saflığına ve hasretinden geceleri yurt bellediğimin şahittir karanlığın sessizliği. Yoksun sen tüm yoklukların cirit attığı yerlerde. Sen varlık denizimin maviliğisin. Omzuna başım düşmüyor, elin dokunmuyor belki tenime diye düşünme. Sen altın yaldızlı bir düşsün içimde. Ben soyunmuşum tüm giysilerimden bir seni giyinmişim alabildiğine. Ama konuşmalar sessiz, bedenler ağır aksak zamanın koynunda, sıradanlaştırmaya çalıştığımız sevgi boşlukta çekip giden görüntüler kadar acı.Senin bulunmadığın bir zamanın içinde yürüyorum düşe kalka. Lakin her düştüğüm yerde sana düşüyor, sana rastlıyorum ovalarda, düzlüklerde, dağ başlarının sessizliğinde. Bak gecenin karanlığının içinde yüzün tüm donuk zamanların ötesine geçip dünyamı ışıtmakta. İnan bana sensizliğin bahçesinde değilim sevgilim, hayali cennetinde aşk melodimizi mırıldanıyorum hala. Hadi takip et sesimi, bul beni...

Hamiyet Akan
28.08.2018
03:03

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net