~~~~~~~~~~~~~~~

30 Ocak 2024

Tecrit Edilemeyen Ahlar

Kalemle kavga edilir mi? Kavgaların en büyüğünü ediyorum seni yazıyor diye. Cümle cümle arşınlıyorsun sayfalarımı, ne hakla! İzinsiz cümlelerimin öznesi oluyorsun. Hakimiyetimi yitiriyorum kalemi elime aldığım anda. Ne büyüyorsun sayfalarımda öyle dağlar gibi! Ben ki ahlar ülkesinde ahı duyulmayan bir garip kalem aşığıyım. Senin sayfalarıma her nüfuz etmen demek benim yüreğime aralıksız benzin döküp ateşe vermem demek. Ben bunca ateşine iptila olmuşken söylesene biz seninle  şu kalemle kağıt gibi hiç meşk edebildik mi? Kurmuşsun pusuyu, almışsın eline sapanı sözcükleri tek tek vurup düşürüyorsun yadıma. Her isabet ettirdiğin sözcük kan kaybediyor. Tamam kabul, ben ahlar ülkesine mahkumum ama cümlelerimin günahı ne, neden celladı oluyorsun? Mavra değildir bu söylediklerim, acı çekerek ölen her sözcüğün de artık sana ahı var, sadece bil istedim...
Hamiyet Akan

 

22 yorum:

  1. Ah kurban olduğum kalemin dursun istemiyorum ama daha güzel şeyler yazsın artık umudu müjdelesin, güzelliklerle kuşansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şair diyordu ki: "Umut belki de gelecek sayfadadır, kapatma kitabı.” Umut hep var içimizde bir yerlerde hep tetikte, hep beklemede ama şu kalemim hüzünlere gebe cümleler şehrinde..

      Sil
  2. Siz gerçekten ahları duyulmayan bir kalem aşığısınız kelimeler ne kadar etkileyici yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizin de yüreğiniz hep sağ ve umut dolu olsun.

      Sil
  3. Zafer K.30/1/24

    Edebiyat öğretmeni olarak şuraya iyi bir kaleminiz, kuvvetli cümleleriniz olduğunu not düşmeden gidemedim. İçine çekiyorsunuz yazdığınız şiir veya nesirler ile 👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zafer Bey, sizden bu güzel sözleri duymak benim için bir mutluluktur. Çok teşekkür ederim. Saygılarımla hocam.

      Sil
  4. Merhabalar.
    Yazınızdan bir cümleyi izninizle tekrar buraya taşıyarak, iğretilemeyi sistemli olarak ne kadar ustaca kullandığınızı belirtmek istedim.

    "Acı çekerek ölen her sözcüğün de artık sana ahı var" Sayın Hamiyet kardeşim, kaleminize, emeğinize ve gönlünüze sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Sözcükler, duygu ve düşüncelerimizi muhatabına taşıyan sesten örülmüş köprülerdir. Peş peşe dizilen harfler bir kelimeye dönüşürken anlamın yükü omuzlanır. Sizin gibi yetkin kalemlerin elinde hale hale genişleyerek makes bulur.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, yeniden değerli yorumlarınızı sayfamda görmek beni çok mutlu etti. Çok teşekkür ederim. Sağlıkla kalınız. Saygılarımla..

      Sil
  5. Kalemle kağıt gibi meşk edebildik mi? Ne güzel anlatmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel aşkı, meşki kalemle kağıt yaşıyor şu cihan içinde. Çok teşekkür ederim. Huzur aksın akşamınıza..

      Sil
  6. Şair gönlü daim yaralıdır... Gönlünüze sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizin de gönlünüz hep sağ olsun.

      Sil
  7. Edilir. Sizin kurduğunuz cümlelerle kalem kavga eder. O kalem, her cümle yazanla kavga etmez ama. Bilir kiminle kavga edeceğini. O kalem ki bilir kimin aşık olduğunu. Garip de olsa...
    Kavga eden kaleminize, beyninize sağlık olsun Hamiyet Hanım. Enfes bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazlı Hanımcım, çok teşekkür ediyorum bu kıymetli yorumunuz için. Her anınınız umut ve huzurla dolsun. Sevgi ve selam ile..

      Sil
  8. Kalemine, yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Sizin de yüreğiniz, ömrünüz hep sağlıkla geçsin :)

      Sil
  9. kaleme söz geçirememek kaleme kızmak ne hoş bir buluş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buluş mu :) ah yine gülümsettin
      Teşekkürler Deep :)

      Sil
  10. Adsız6/2/24

    Şu kavganın içinden bile aşk haykırıyor

    YanıtlaSil
  11. Kaleminize sağlık çok güzel bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net