~~~~~~~~~~~~~~~

28 Ocak 2016

Bir Dakika




Ey yar 
Senli tek bir dakikanın 
Kaç saate eş değer olduğunu bilir misin
Bilir misin bir tek dakikada kaç kez doğar insan
Nefes almayı nasıl unutur
Ve ardından
Yeni doğan bir bebeğin aniden nefes alması gibi 
Çeker odaya dolan kokuyu ciğerlerine 
O konunun etkisiyle 
Nasıl döner başı tüm dünyanın ekseninde
Gecenin siyahı nasıl aydınlanır tüm evrende
Bilir misin sen
Senli tek bir dakikanın 
Nasıl eşdeğer olduğunu koca bir ömre

Ah yar
Senli dakikaları 
Uykuyla bölüşemeyecek kadar
Çok sevdim seni
Kapatsam gözlerimi kaybolacaktın sanki
Kapatsam gözlerimi uçup gidecekti dakikalar
Kalan yine sensizlik olacak gibiydi
Nefesimi tuttum
Dakikaları durdurdum
Saatlere kafa tutup 
Tüm benliğimle sana hemhal oldum
Ama bir kül kedisiymişim bu masalda
Çatı katında kaldım baksana yine bir başıma

Hamiyet Akan
 
Theme:deluxetemplates.net