~~~~~~~~~~~~~~~

22 Temmuz 2014

Sonsuzluk Kasabası



Bir sahil kasabasını keşfeder gibi 
Seviyorum seni
Denizin hırçın bir o kadar da huzur dolu
Kaybolmak istiyorum dalgalarında...

Nereye varacağını bilmediğim
Bahar kokan sokakların var
Sarhoş olmak istiyorum rayihanla...

Önünde sardunyaların renk renk açtığı
Mavi mavi pencerelerin var
Bir çay içmek istiyorum kurulup kenarına...

Yakamozların ayışığıyla dans ettiği 
Yıldızlı gecelerin var
Ölümüne gözlerimi kapatmak istiyorum kollarında...

Hamiyet Akan

Müzik

28 yorum:

  1. Kaleminize, yüreğinize sağlık, çok içten. Artık sahalara döneceksiniz inşaallah temelli...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Furkan, teşekkür ederim. 3 gün daha buralardayım sonra yine uzunca bir zaman daha yokum. Benden de selam ve dua ile.

      Sil
    2. Deler ya: "Şimdi gidiyorum ama dönüşüm muhteşem olacak..." diye sizinki de inşaallah öyle olur. Her şeyin hayırlısı, sağlıcakla kalın...

      Sil
    3. İnşallah Furkan, dileğim herkes için her şeyin hayırlısı...

      Sil
  2. Adsız22/7/14

    Ben sadece şu son mısrayı alsam. :)
    Zira vuslatın başlangıcıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolcu, dilediğin mısrayı alabilirsin :)

      Sil
  3. Dönüşüne çok sevindim, ne zaman uygun olursa yine aramıza, Allahın şifa hazinelerinden bol şifalar nasip olsun inşallah...
    o mavi pencereli sardunyalı kasabaların güzelliğini nerde şehirlerdeki yapmacık süslemeler nerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Sema'cım, teşekkür ederim. Sema, bana öyle bir yer lazım şu sıralar :)

      Sil
  4. Adsız22/7/14

    Görsel çok güzel şiir çok güzel. Birden böyle bir yerde çay içmek istedim, hayalini kuruyorum şimdi. İyi bak kendine, iyi davran kendine emi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Valla ne iyi olurdu şöyle püfür püfür esen bir rüzgar ve renk renk çiçekler eşliğinde çay yudumlamak :)Sende iyi bak kendine şekercan :)

      Sil
  5. Âh nasıl özlemişiiim :)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar Hamiyet Hanım.

    İnsana huzur ve mutlulukların en güzelini bahşeder sahil kasabaları. Saf, temiz ve el değmemiş bakir yerlerdir benim nazarımda. İnsanın verebileceği en güzel sevgi de burada oluşur. Her ne kadar denizi hırçın olsa da kaybolmaya değer azgın dalgalarında. Burada yaşamak da ölmek de güzeldir.

    Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim. Cenab-ı Hakk'tan acil şifalar dilerim. Bu arada, belki görüşemeyeceğimiz için, Fıtır (Ramazan) bayramnızı en içten dileklerimle kutlar, sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir bayram geçirmenizi dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Recep Bey, teşekkür ederim. Ben de şimdiden size sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz sağlıklı, mutlu, neşe dolu bir bayram diliyorum.
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  8. Yine harika, hep harika...Kalemin daim olsun Hamiyet...
    Sağlık ve mutlulukla kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Burcu sen de sağlık ve mutlulukla kal :)

      Sil
  9. Resim, müzik ve şiir, hepsi birlikte pek iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  10. kapa kapa gözlerini... aaaa bak birşey yokmuş :)

    YanıtlaSil
  11. Ne hoş bir şiir.
    Merhaba :)

    YanıtlaSil
  12. sevmek şiirlerine yakışıyor Hamiyet...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serkan, uzun zamandır burada değildim ve bana büyük bir süpriz oldu seni burada görmek ve çok mutlu oldum bilesin, iyi ki döndün aramıza :)

      Sil
  13. Adsız25/8/14

    Nasılsın şiir perisi! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim canım çok şükür :) Ben yokken beni unutmadığınız için teşekkür ederim.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net