~~~~~~~~~~~~~~~

10 Mart 2014

Vay Be




Ey hayat!
Saatler hiçi hiç geçiyordu.
Yar tarafıma yatıp, 
Yar tarafımdan kalkıyordum her sabah.
Yüreğimin perçemine yapışıp kalmıştı her ah...

Sense kanatlarınla gelip vurdun, 
Siyah camlar ardındaki benliğime.
Dokunmasaydın ona sevginle birer birer,
Seninle böyle anlaşamayacakmışız meğer.

Vay be!
Ne güzelmiş ekmeğin, suyun tadı.
Ne güzel yansıyor penceremden güneşin ışıkları.
Ne güzel süzülüyor bedenimden yağmurun ıslaklığı.
Vay be!
Sen neymişsin be hayat!

Hamiyet Akan

16 yorum:

  1. Adsız10/3/14

    Sevdin mi, güzel gelir her şey. Hayat bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yolcu seviyorum bizlere can veren Rabbimi, her bir güzel şeyim olan prensesimi, yazdığım satırlarıma gözleri dokunan sizleri, denizin dalgalarını, bulutların pamuk pamuk oluşunu, doğanın yeşilini, göklerin maviliğini, güneşin gözlerimi kamaştıran renklerini, yanlışıyla doğrusuyla kendimi, velhasılı kelam seviyorum işte yaşamın kendisini :)

      Sil
  2. :-)

    Günaydın Hamiyet:-)

    YanıtlaSil
  3. ne güzelsin sen hayat:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemi de en bi güzelinden, en bi şahanesinden :)
      Mutlu geçsin günün Maviş :)

      Sil
  4. Yürek kalemin şahaneler döktürüyor yine cancağzım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım, en kocamanından teşekkür ediyorum :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Senin "vay beee" kulağa daha hoş geldi be :)

      Sil
  6. Ağlamak istiyorum. Bu kadar güzel yazılıp hala nasıl bir kitap çıkmamış olabilir.
    Ben çok çok çok... Seviyorum yazdıklarını. Yüreğime değmiyor adeta yapışıyor cümlelerin
    Çok güzeldi çok
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlama hep gül sen :) Teşekkürler Pe hito, güzel sözlerin beni mutlu ediyor. Beğenmiş olmana çok sevindim :)

      Sil
  7. fotoğraf şiirle öyle bütünleşmiş ki ruhumu içine aldı adeta.yine konuşmuş yüreğin en can alıcısından...gönlüne sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canımcım..
      Senin ve herkesin gönlü sağ olsun, mutlu olsun :)

      Sil
  8. Olmak istediğin yer ile olduğun yer arasındaki farka hayat diyorum ben.Öyle işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper bir tanım oldu bu.. Oyumben, teşekkür ederim.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net