~~~~~~~~~~~~~~~

19 Ekim 2012

Muhtacım Sana

 

Önce mesafeler vardı arada 
Koştum sana ulaşmak için ardın sıra 
Kokuna hasret yüreğimi avuttum 
Katran karası gecelerin koynunda 

Ne zaman canım yansa 
Adın dilime dolanırdı anında 
Ne zaman tebessüme karışsam
Adın yine konaklardı dudaklarımda 

Öyle muhteşemdi ki dokunmak sana 
Ne acı kalırdı ne ıstırap kollarında 
Ne zaman sana sarılsam 
Huzuru yudumlardım doyasıya 

Sen ciğerlerime dolan nefestin aslında 
Susuz çöllerdeki içtiğim suyumdun kana kana 
Kaybolduğum dehlizlerde parlayan ışığımdın 
Ne kadar uzak olursan ol sen dururdun canımda 

Şimdi imkân yok sana dokunmama 
O pamuk yanaklarına öpücükler kondurmama 
Ulaşamıyorum göremiyorum duyamıyorum 
Sana muhtacım anne yaşım kaç olsa da

Nasıl bir acıymış ki bu içimi çeviriyor yangına 
Boğazımda bir düğüm imkân yok yutkunmama 
Gidişinle felç ettin elim kolum tutmuyor anne 
Dayanamıyorum bu tarifi imkânsız acıya 

Uzanıyor ellerim semaya sesleniyorum Allah'a
Diyorum sen verdin sen aldın ne olur ver sabrınıda
Elimden duadan başka bir şey gelmiyor annem
Söz bitti dolandı çaresizlik boynuma 

Biliyorum sen duyuyor görüyorsun beni oralarda 
Dilerim cennet gülleri dolsun mekânına 
Ruhun cennet bahçelerinde dolaşsın huzurla 
Dualarımdasın annem rahat uyu ulaştığın mekânda 

 Hamiyet Akan 

 Not: Sayfamı ziyaret eden sevgili dostlarım, 9 gün önce annemi kaybettim. Sizlerden dua bekliyorum hem annem hem de tüm kaybettiklerimiz için.

24 yorum:

  1. Handan hanım,
    Başınız sağ olsun
    Rabbim annenizin mekanını cennet eylesin.
    Sizlere sabır versin...
    Çok üzüldüm bu habere....

    Selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  2. Adsız19/10/12

    Allah rahmet etsin günahlarını affetsin. Ne mutlu ona ki senin gibi bir evlat yetiştirip gitmiş. Başın sağolsun gerçekten çok üzüldüm. Mekanı cennet olur inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Mekanı cennet olsun...
    Çok üzüldük annenizin vefatına...
    Ama,
    elden de bir şey gelmiyor işte...
    Taktir-i İlahi diyoruz...
    Benimkilerin de biri 85, diğeri 82 yaşında.
    Bir şey olacak diye korkuyla yaşıyor, her bulduğum fırsatta, aradaki 900 km yolu hiçe sayarak ziyaretlerine gidiyorum.
    Eminim ki, kaybedince değerleri daha da anlaşılıyordur.
    Allah rahmet etsin diyor, sizlere de sabır versin diliyorum.

    YanıtlaSil

  4. Sevgili Arkadaşım, başın sağ olsun Allah sabırlar versin:(
    Anneciğin huzur içinde yatsın cennet mekanı olsun.

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle başınız sağolsun...Allah sizlere ve geride kalan herkese bol sabır versin. Bir anneyi, bir babayı kaybetmek tarifi imkansız duygulardan biri yeryüzünde ki. Ben de bundan iki sene dört ay önce babasını kaybetmiş biri ve yokluğuna alışamamış biri olarak sizin acısını yüreğimde hissediyor duygularınızı fazlasıyla paylaşıyorum. Elbette ki ölüm hak miras helal demiş atalarımız. Elbet ki biz de ölümü tadacığız çünkü bu dünyada bir faniyiz. Ne var ki insana en çok koyan da bir daha onları göremeyecek, sesini duyamayacak oluşumuz...Gidenin arkasından yapılacak en güzel şey de bol bol dua etmek, onu hatıralarda en güzel haliyle yaşatmak, unutmamak...Kabrini fırsat buldukça sık sık ziyaret etmek. Sözü fazla da uzakmadan Rabbim annenize rahmet eylesin, mekan-ı Cennet, toprağı bol, kabri nur ile dolsun diyorum...Sizlere de tekrardan başsağlığı diliyorum. Allah a emanet olun....Sevgiler ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
  6. ablacım çok üzüldüm biliyorum sözün bittiği yer burası onun için ne diyeceğimi bilemiyorum başın sağolsun anneciğinin mekanı cennet olsun Allah sana sabırlar versin

    YanıtlaSil
  7. Sevgili dostlarım, acımı paylaştığınız ve dualarınızla yanımda olduğunuz için canı gönülden teşekkür ediyorum. Dualarınıza kocaman amin diyorum.

    Dilerim kaybettiğimiz tüm yakınlarımız huzur içinde, cennet bahçelerinde uyusunlar.

    Buradan herkese sesleniyorum sevdiklerinize daha sıkı sarılın, daha çok onlara sevdiğinizi söyleyin, daha fazla onlarla vakit geçirin çünkü onlar gittiğinde öyle bir boşluk oluşuyor ki asla hiçbir şey o boşluğu dolduramıyor.

    Allah sevdiklerinize uzun ve sağlıklı ömürler versin. Hepinizden Allah razı olsun.

    Sevgi ve muhabbetlerimle…

    YanıtlaSil
  8. Adsız29/10/12

    Sevgili Hamiyet hanım başınız sağolsun, annenize Allah'tan rahmet size de sabır diliyorum. (turuncudunyam-Merve)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,

    Dizelerinizde de kaybettiğiniz annenize olan muhatçlığınızı dile getirmişiniz. Evet malesef böyle. Sağ iken, onlara yeteri kadar vakit ve sevgimizi ayıramıyoruz, kaybettiğimizde de yüreklerimiz kan ağlıyor.

    Ne gariptir ki, aynı şeyleri hep yaşadık ve yaşamaya da devam edeceğiz.

    Annenize tekrar Cenab-ı Allah'tan rahmetiyle muamele eylemesini ve siz de sabr-ı cemil ihsan etmesini niyaz ederim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  10. Adsız21/11/12

    Malesef yeni gördüm. Allahü Teala annenize rahmetiyle muamele etsin. Size de sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. Duymaktan ziyade yaşananları bilmek acıtır,ölümün en ağır acı olduğu şu hayatta her ölüm insana sevdiklerini getirir başın sağolsun o yüreğin başka acı görmesin...

    YanıtlaSil
  12. Adsız11/12/12

    Annem 23 gündür yoğun bakımda bugün de solunum cihazına bağladılar Allahtan ümit kesilmez ama yinede herşeyin hayırlısı olsun. Dualarını eksik etme.

    YanıtlaSil
  13. Dilerim anneniz kısa sürede sağlığına kavuşur. Yüce Rabbim yardımcısı olsun. Öyle zor bişey ki o yoğun bakımın kapısında beklemek öylece bakıyorsunuz o açılmak bilmeyen kapıya ve diyorsunuz ki Allahım biri çıksın bir tek güzel bir şey söylesin. Desin ki gözlerini açtı, elini kımıldattı :( Benim annem kendisinin hep dua ettiği gibi üç gün yatak dördüncü gün toprak derdi ve öylede oldu 3 gün yattı yoğun bakımda. Makinelere bağlı o öylece yatarken orada darmadağın oldum her saniye. İnsanı bitiren aslında çaresizlik bir şey yapamamak, elinin kolunun bağlı kalması. Bizim için takdiri ilahi diyoruz ve sabır diliyoruz Allahtan başka yapacak bir şey yok ama dilerim sizin anneniz bir an önce çıkar yoğun bakımdan. Rabbim sevdiklerine, sizlere bağışlasın.

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Merve, teşekkür ederim. Sizler sağolun.

    YanıtlaSil
  15. Recep Bey, keşke sevdiklerimizin değerini daha fazla bilebilsek onları kaybetmeden ama ne kadar vakit ayırırsanız ayırın yine doyamıyorsunuz. Yine o acı yanardağ misali kaynıyor içinizde.

    Recep Bey, sağolun.

    YanıtlaSil
  16. Renklerle Yolculuk, sağol sevgili blog dostum.

    YanıtlaSil
  17. Puzzle, sağolasın.
    Sevgili arkadaşım, öyle garip bir acı ki günler geçiyor, aylar devriliyor ama o acı öylece orada yüreğinizin tam ortasında asılı kalıyor.
    Dilerim Allah kimseye yaşatmasın.

    YanıtlaSil
  18. Sevgili Uzakdost, sağolun.

    Keşke herkes sizin gibi olsa sevdikleri için kilometrelerce yolu aşsa ve onlara buram buram sevgi taşısa. Dilerim Rabbim anne ve babanıza uzun sağlıklı ömür versin. Allah acılarını göstermesin.



    YanıtlaSil
  19. Hikayelerdirgeriyekalan, sağol arkadaşım.

    YanıtlaSil
  20. Mehpare Hanım, bende size sabırlar diliyorum. Allah babanızın mekanını cennet bahçesi etsin inşallah. İster ay ister yıl geçsin o acı hep tazedir bilirim.

    İçten sözlerinizle acıma ortak oldunuz sağolun.
    Selam ve sevgiyle...

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Duygu kardeşim, sağolasın.

    YanıtlaSil
  22. Hamiyet Hanım,
    "Üç günden sonra başsağlığı verilmez."derler; ama annenizin Allah'a kavuşmasını yeni öğrendim. Ölülelerinize Allahtan rahmet,geriye kalanlara sabırlar dilerim.
    Not:
    Önceleri blogunuzu muntazaman takip ediyordum. Sonra sitenizde bir donma oldu, açık deyişle açamadım. Onun için takipten vaz geçtim.
    Damla'ya ziyaretiniz üzerine blogunuzu açtım. Gördüm ki yine eski güzelliğinde.
    Yazıldığı sırada okuyamadığım şiir ve yazılarınızı da okumaya başladım. İltifatı da, abartmayı da beceremem samimi söylüyorum: Bir düşünür gibi yazıyorsunuz. Tek kelimeyle Maşallah.
    Başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  23. Sabahattin Bey, Allah razı olsun. Yakınlarını kaybeden herkese Rabbim sabır ihsan eylesin ve ebediyete gidenlere de rahmet etsin.

    Blogumla ilgili sorundan haberim yoktu. Keşke bir maille sorunla ilgili beni haberdar etseydiniz.

    Yazılarımla ilgili güzel sözlerinize teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net