~~~~~~~~~~~~~~~

05 Mayıs 2010

Mola...







Sevgili arkadaşlar, bildiğiniz üzere bir süredir blogumla ilgilenemiyor ve bloglarınıza ziyaret yapamıyor, yazılarınızı yorumlayamıyorum. Üzülerek söylüyorum ki bu süre devam edecek çünkü gözlerimde oluşan göz kuruluğu nedeniyle ciddi anlamda sıkıntı çekmekteyim. Bilgisayara bakmak, tozlu ve kuru ortamlar, aşırı güneş ışığı gibi faktörler bu sorunu daha da kötü hale getiriyor. Verilen suni gözyaşları ve damlalar bir miktar gözlerimi rahatlatıyorsa da tam çözüm sağlayamıyor. Tedavi süresince sizlerle olamayacağım ve zaten bildiğiniz üzere araya yaz tatili giriyor ve şehir dışında olacağım. Eğer nasipse ve gözlerimdeki sorun o vakte kadar çözülürse yaz sonu görüşmek üzere diyorum.


Her birinize teşekkür ediyor, sevgilerimi sunuyorum.
Sevgi ve muhabbetle kalın...


Not: Yokluğumda bloguma bırakmış olduğunuz yorumlarınızı geç onayladığım ve cevapsız bıraktığım için özür dilerim ve yine bırakacağınız yorumlarınızı onaylayamayacağım için affınıza sığınıyorum.

41 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun... Sağlık her şeyden önce gelir... Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. canim benim gecmis olsun. benimde polen alerjim basladi gözlerimde yanma ve kizarma var. zor valla.

    acil sifalar dilerim. kendine dikkat et

    YanıtlaSil
  3. Canım, şiir kadın Hamiyetim...
    Geçmiş olsun, umarım gözlerin eski sağlığına kavuşur.
    Varsın bloğa takılma ama sen iyi ol yeter canım.

    Üzüldüm.

    Sevgiler Newbahardan.

    YanıtlaSil
  4. Adsız5/5/10

    çok üzüldüm geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  5. sağlık en büyük zenginlik canım, dilerim sıkıntılı günler çabuk geçsin, sağlıklı güzel günler diliyorum sevgiler yolluyorum gönül dolusu.

    YanıtlaSil
  6. Adsız6/5/10

    Merhaba sevgili hamiyet. Aynı derde muzdariptim devamlı ilaç kullandığım halde sorun geçmek bilmedi. Bir gün anadoluya gittiğimde oranın yaşlılarından duyduğum ilacı denedim. İlaç deyince şaşırma doğal hakiki bal.
    Tertemiz yıkıyorum ellerimi sonra bir çay kaşığı bal alıyorum parmak ocuyla gözlerime sürüyorum yani kirpiklerimin üstüne sonra gözleriimi açıp kapattıkca içine gidiyor ve biraz yakıyor. Hatta bağaı yakıyor ama biraz sonra geçiyor.Kaç senedir bir sıkıntım yok yorgun hissettiğimde yine aynı işlemi yapıyorum. Denemiş biri olarak tavsiye ederim. Takdir senin. Geçmiş olsun arkadaşım sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun..inşallah en kısa zamanda iyileşirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. çok çok geçmiş olsun Hamiyetcim...
    dinlen ve kendine çok çok iyi bak canım...
    iyi tatiller...
    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  9. Sağlığımız en büyük servetimiz. Sağlıklı günlerinize kısa zamanda dönmeniz dileğimle...

    Mehmet Kaya
    www.benimkalemim.com

    YanıtlaSil
  10. Beden sağlığınıza bir an önce kavuşmanızı ve ruh hoşluğu içinde dönmenizi diliyorum .

    YanıtlaSil
  11. canım benim çok geçmiş olsun.ne zamandır bloglara giremiyordum. bence sen nazara geliyorsun.geçmiş anneler gününü de kutlarım. lütfen tatile çıkmadan yaz vedalaşım da git olur mu. öpüldün kocuman...

    YanıtlaSil
  12. Gecmis olsun canim benim ya sitemi bir ziyaret et odulunu al.Bana verilen odulleri seninle de paylasmak istedim...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. canım artık iyileşmiş olmanı diliyorum ..
    cok gecmiş olsunn.
    seni bekliyor olacağım .
    çooookk öpüyorum seni ...

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş olsun sevgili arkadaşım,önce sağlık,mutlu tatiller,sağlıkla dönün yeniden.

    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Adsız23/5/10

    Merhabalar Efendim,

    Geçmiş olsun, inşallah yüce Allah şifanızı verir de gözlerinizle ilgili rahatsızlıktan kurtularak tekrar eski sağlığınıza döner ve bizlerle çok güzel şeyler paylaşmaya devam edersiniz.

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  16. Bu mola pek uzun sürdü canım ya hadi çık gel..

    YanıtlaSil
  17. Adsız15/6/10

    Hamiyet hanım geçmiş olsun kısa zamanda aramızda olmanız dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Adsız24/6/10

    özlendin dön artık büyülü mısralar kentinin şiir kadını

    YanıtlaSil
  19. biliyorum daha aylarca yoksun. ama demek istedim.
    özledim seni...

    YanıtlaSil
  20. Canınız sağolsun :))

    YanıtlaSil
  21. nermin26/7/10

    hamiyetcim hem geçmiş olsun hem iyi tatiller kısa zaman içinde görüşmek dileğiyle
    sevgiyle

    YanıtlaSil
  22. Hamiyet2/9/10

    Deliler Teknesi, teşekkür ederim.
    Sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
  23. Hamiyet2/9/10

    éLLa, teşekkürler canım. Sana da çok geçmiş olsun. Alerji sorunuda kötü be akide şekerim.

    YanıtlaSil
  24. Hamiyet2/9/10

    Newbahar'cığım, sağol canım. Pek geçecek bir sorun değil onun için idare ederek devam etmeye çalışacağım.
    Sevgilerimle sisli dağların perisi...

    YanıtlaSil
  25. Hamiyet2/9/10

    Adsız, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  26. Hamiyet2/9/10

    Gordion960, teşekkürler canım. Hepimiz için sağlıklı, mutlu günler olsun inşallah...
    Benden de sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Hamiyet2/9/10

    Merhaba sevgili İnci, öncelikle böylesine içten yorumun için teşekkür ediyorum. Söylediğini deniyeceğim çünkü artık damla bağımlısı oldum, damlatmasam gözlerimde batışmalar, ağrılar artıyor. İnşallah dediğin gibi iyi gelir. Boşa dememişler bal her derde devadır diye.
    Tekrar teşekkür ediyorum.
    Sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
  28. Hamiyet2/9/10

    Onuncu Köyün Adamı, teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  29. Hamiyet2/9/10

    Sevgili Sedencik, teşekkür ederim.
    Kendime bakmaya çalıştım, ne kadar bakabildiysem artık:)
    Sevgiler canımcım...

    YanıtlaSil
  30. Hamiyet2/9/10

    Mehmet Bey, teşekkür ediyorum.
    Rabbim hepimize sağlıklı günler nasip etsin.

    YanıtlaSil
  31. Hamiyet2/9/10

    Güven, teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  32. Hamiyet2/9/10

    Nevbahar01, teşekkür ederim tatlım. Yalnız gitmeden gel bir demişsin ama yeni görüyorum affet beni çiçeğim olur mu?
    Sen de öpüldün meleğim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  33. Hamiyet2/9/10

    Tesbih Taneleri, teşekkür ediyorum hem dileklerin hem de ödül için.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  34. Hamiyet2/9/10

    Gül'üm, teşekkür ediyorum.
    Çok geç geldim, çok geç onaylıyorum yorumlarınızı ama biliyorum ki sizler bu arkadaşınızı affedersiniz.
    Ben de öptüm Gül tanem...

    YanıtlaSil
  35. Hamiyet2/9/10

    Tufan Bey, çok teşekkür ediyorum.
    Sevgiler, saygılar.

    YanıtlaSil
  36. Hamiyet2/9/10

    Merhaba Recep Bey, teşekkür ediyorum. Bu sorunun geçeceği yok onun için elimden geldiğince ara ara paylaşımda bulunmaya gayret edeceğim.
    Siz de Allah'a emanet olunuz.
    Saygılarımla...

    YanıtlaSil
  37. Hamiyet2/9/10

    Gül'üm, geldim geldim çiçeğim:)

    YanıtlaSil
  38. Hamiyet2/9/10

    Adsız, teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  39. Hamiyet2/9/10

    Nevbahar01, ben de özledim ve bak döndüm:)

    YanıtlaSil
  40. Hamiyet2/9/10

    Zeliha(Umut Sepeti) teşekkürler. Sizlerin de canları hep sağolsun...

    YanıtlaSil
  41. Hamiyet2/9/10

    Nermin Hanım, teşekkür ediyorum.
    Sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net