~~~~~~~~~~~~~~~

02 Aralık 2009

Bir Sen Getir Bana




Bir gece getir bana

Nefes nefes seni doldursun odama

Alıp götürsün beni

Bilmediğim coğrafyalara…


Bir sabah getir bana

Pırıltısı gözlerini hatırlatsın

Işığa doysun dünyam

Karanlıktan arınsın…


Bir deniz getir bana

Kıyılarım parçalansın dalgalarınla

Sevda akıp çağlasın

Korsan bedenim ersin huzura…


Bir güneş getir bana

Tenini anımsatsın varlığıma

Sıcacık ısıtsın içimi

Başımı döndürsün sonsuzlukta…


Bir bahar getir bana

Çiçekler bıraksın avuçlarıma

Buram buram sen koksun

Bitsin hasretliğim kokuna…


Bir rüzgâr getir bana

Aşkı fısıldasın kulaklarıma

İmkansızlıkları alıp gitsin

Sevdayı bıraksın yanıma…


Bir yağmur getir bana

Dokunsun ıslaklığı vücuduma

Dudaklarına benzesin

Susuzluğum dinsin o anda…


Bir sen getir bana

Benimle uzansın sonsuzluğa

Gidişlerden uzakta

Gelişlerle kolkola…


Hamiyet Akan
05.10.2009__11:00

14 yorum:

  1. Newbahar3/12/09

    Bir ''sen'' geleceksin...
    Geldiğinde dünyam değişecek.
    Geldiğin ''Ben'' olacağım,
    Benim vardığım ''Sen''

    Yüreğinin anlatılarına hayran kaldığım dost;
    Selam olsun kalemine.
    Sevgiler Newbahardan

    YanıtlaSil
  2. şeker bunları getirenden bi tane de bana getir:)))
    bu arada müzik çok harika ,resim çok ateşli:))
    ama en önemlisi şiirin çok güzel...

    YanıtlaSil
  3. sevgidaimolsun3/12/09

    yağmurum ol..
    gökyüzüm ol..
    güneşim ol..
    aynam ol..
    herşeyim ol gel bana..

    teş.ler hamiyet..
    sevgi
    daim
    olsun

    YanıtlaSil
  4. Adsız4/12/09

    gelende böyle gelmeli hakikaten...
    imkansızlıklar taşımak yerine...
    imkansızlıkları çözmeli...
    yüreğine sağlık canımcım...
    sağlık,güzellik ve...
    sevgiyle...

    Seden

    YanıtlaSil
  5. Canım, okuduğum en güzel şiirlerden biriydi.
    Yüreğine, emeğine,ruhuna sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  6. Adsız6/12/09

    rüzgar getirsin seni bana,sen esintileri yaşasın ruhum,bir yaprağın rüzgara süzüldüğü gibi süzülsün bakışların,ısıtsın yine eskisi gibi varlığın...
    kayipsehirler.com

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Hamiyet,

    Rahatsızlığım nedeniyle pek sık bulunamamıştım. O nedenle bayram kutlamanı geç gördüm. Ben de senin geçmiş bayramını kutluyor, ömür boyu sevgi dolu günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  8. Adsız10/12/09

    Müzik mükemmel.
    Hayırdır nerelerdesiniz.

    YanıtlaSil
  9. Hamiyet Akan şiirlerinin güzelliğine bayılıyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. sevdiğimiz yağmur olsun güneş olsun ne olursa olsun yeter ki gelsin ne farkeder gece ,gündüz.
    yüreği güzel arkadaşım çok güzeldi yüreğin dert görmesin sevgiler. (bende buradayım beklerim)

    YanıtlaSil
  11. şeker,nerdesin gene sen:(
    hep seni özleyecek miyim ben böyle:(
    umarım iyisindir ve herhangi bir sorun yoktur...

    YanıtlaSil
  12. Hamiyet16/12/09

    Sevgili arkadaşlar, yorumlarınızı geç onaylayabildim kusuruma bakmayın.

    Sevgili Newbahar, Nevbahar01, Sevgidaimolsun, Seden, Gülnaz, Kayıpşehirler, Suskunadam, Gordion960 ve ismini belirmeyen arkadaşım her birinize yorumlarınız ve ilginizden dolayı teşekkür ederim.

    Ayrıca Suskunadam çok geçmiş olsun, umarım ciddi bir sağlık sorunu yaşamamışsındır.

    Gordion960 yeni blogun hayırlı olsun. En kısa zamanda ziyaretine geleceğim.

    Nevbahar01 meraklandırdığım için beni affet olur mu? Çok ağır günler geçiriyorum. Bir süre daha buralarda olamayacağım. Meraklanma şekey anlaştık mı?

    Her birinize en derin sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar Yurektenkaleme.

    Acıları ve sevinçleri en güzel şekilde dile getirmekle birlikte kelimelerle güzel şekiller kuran istidatınıza hayran olmamak elde değil. Kaleminiz ve yüreğiniz dert görmesinler.

    Selam ve dualarımla en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim Recep Bey sizin de yüreğiniz dert görmesin kaleminizden kelimeleriniz eksilmesin.

    Selam ve dua ile...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net