~~~~~~~~~~~~~~~

03 Mart 2014

Kaçış


Günler renksizliği akıtırken tuvale,
Deli gibi kaçıyordum bakmadan geriye.
Saklanıyordum zifiri karanlıklara,
Gömülüyordum soğuk yorganların altına,
Sığınıyordum semaya yükselen saf dualarıma...
Ama bir türlü bırakmıyordunuz beni,
Nasılda yürüyordunuz içime,
Nasılda hızla nüfus ediyordunuz öyle…
Perdemi aralayıp gecenin karanlığından,
Düştüğüm dipsiz kuyulardan,
Kaybolduğum mevsimsiz yarınlardan,
Tek celsede karar verilen idam kararından,
Koşarak gelip giriyordunuz benliğime…
Tıpkı boynuma dolanan urgan gibi,
Dolanıp kalıyordunuz usumda…
Sanıyordum ki; kaçarsam unuturum,
Kaçarsam avuturum...
Ey kelimeler! Anladım ki;
Ne sizden, ne de kendimden,
Kaçmanın imkânı yokmuş,
Geçip gitsem de yedi düvelden…

Hamiyet Akan

18 yorum:

  1. Adsız3/3/14

    Kaçamadığımız tek şey kendimiz. Kelimelerimiz, fikirlerimiz, duygularımız ne dersek işte. Onlarla iyi geçinmemiz gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolcu, ister saklanalım karanlığın gizine, ister çıkalım en zirvelere, ister girelim yedi kat yerin dibine yok yok olmuyor, imkanı yok kaçılmıyor.

      Sil
    2. Adsız3/3/14

      Ben de onu diyorum. Ölene kadar taşıyacağız bu yükü. Çaresi yok; içimizi arındırmaktan başka. Biz iyi olursak belki iyi olur dünyamız da.

      Sil
    3. İnşallah olacağız hem de çok iyi olacağız. Olmalıyız yoksa karanlıklar saracak dört bir yanı.

      Sil
  2. Bir insan nereye kaçarsa kaçsın yinede içindekilerde kaçar .Kacarken içindekileri bırakan var mı?

    YanıtlaSil
  3. Adsız3/3/14

    iyi ki bloguma gelmişsiniz,yoksa sizi bulamazdım.
    bir şeyler eksik kalırdı:)
    teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyhmus Pamuk, sayfama hoş geldiniz.
      Asıl ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Biraz kaçabilsek içimizde ki siyahtan aslında.
    Belki o tuvali biraz da olsa grileştirebilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tolga, dışarısı öyle siyah ki kaçılmıyor bulaşıyor üzerine..

      Sil
  5. insan küçük sevinçlerinden, mutluluklarından suni bir alan oluşturmaya çalışsa da; bir yerde karşısına çıkan engellerin, sıkıntıların bıraktığı izlerin ağırlığından kurtaramıyor benliğini. hele bir de hassas ve kırılgansa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi, bazen küçücük mutluluklar insanda dev mutluluk etkisi yaratabiliyor ama senin de dediğin gibi suni bir alan bu ve bir de bakmışsın ki ellerin boş, yüreğin sarhoş kalıvermişsin ortada..

      Sil
  6. bugün hissettiklerimi yazacak olsam aynen böyle yazardım,kaçmaya çalıştığım her şey birbir karşıma çıkıyor, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A asu, kaçmaya çalışmak yerine, yüzleşmeyi dene...
      Sevgi ve muhabbetlerimle...

      Sil
  7. Adsız4/3/14


    Beyaz bayrakla dolaşan ben gibilere, kaçış uzak kelime...
    Teslim olmayanlarda da ya aşk yoktur,
    ya da engel çoktur :)

    İlla bir sebep...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destiny, gel şu iki şıkkı bir araya getirelim ve diyelim ki aşk olmadığından engel çoktur :))

      Sil
  8. Kaçmak, insanın kendini kandırmasından başka hiçbir şey değil.
    Biliyoruz ki nereye gidersek gidelim, ruhumuzdaki ve kalbimizdekileri bırakıp gidemiyoruz
    :)

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net