~~~~~~~~~~~~~~~

Muhtacım Sana

 

Önce mesafeler vardı arada 
Koştum sana ulaşmak için ardın sıra 
Kokuna hasret yüreğimi avuttum 
Katran karası gecelerin koynunda 

Ne zaman canım yansa 
Adın dilime dolanırdı anında 
Ne zaman tebessüme karışsam
Adın yine konaklardı dudaklarımda 

Öyle muhteşemdi ki dokunmak sana 
Ne acı kalırdı ne ıstırap kollarında 
Ne zaman sana sarılsam 
Huzuru yudumlardım doyasıya 

Sen ciğerlerime dolan nefestin aslında 
Susuz çöllerdeki içtiğim suyumdun kana kana 
Kaybolduğum dehlizlerde parlayan ışığımdın 
Ne kadar uzak olursan ol sen dururdun canımda 

Şimdi imkân yok sana dokunmama 
O pamuk yanaklarına öpücükler kondurmama 
Ulaşamıyorum göremiyorum duyamıyorum 
Sana muhtacım anne yaşım kaç olsa da

Nasıl bir acıymış ki bu içimi çeviriyor yangına 
Boğazımda bir düğüm imkân yok yutkunmama 
Gidişinle felç ettin elim kolum tutmuyor anne 
Dayanamıyorum bu tarifi imkânsız acıya 

Uzanıyor ellerim semaya sesleniyorum Allah'a
Diyorum sen verdin sen aldın ne olur ver sabrınıda
Elimden duadan başka bir şey gelmiyor annem
Söz bitti dolandı çaresizlik boynuma 

Biliyorum sen duyuyor görüyorsun beni oralarda 
Dilerim cennet gülleri dolsun mekânına 
Ruhun cennet bahçelerinde dolaşsın huzurla 
Dualarımdasın annem rahat uyu ulaştığın mekânda 

 Hamiyet Akan 

 Not: Sayfamı ziyaret eden sevgili dostlarım, 9 gün önce annemi kaybettim. Sizlerden dua bekliyorum hem annem hem de tüm kaybettiklerimiz için.
 
Theme:deluxetemplates.net