~~~~~~~~~~~~~~~

09 Nisan 2009

Aklım Almıyor







Onca güzelliği bir kenara atıp,
Çekip gitmeni aklım almıyor.
Beni sorularla harmanlayıp,
Cevapsız bırakmanı aklım almıyor.

Yaşatıp en güzel mevsimleri,
Serip ruhuma baharın renklerini,
Sonrada bahçemdeki çiçekleri,
Ezip geçmeni aklım almıyor.

Yokluğunu sunup çare diye,
Düşürdün beni zillete.
Bilmediğim uzakların gizine,
Karışıp gitmeni aklım almıyor.

Çağlayıp deli dalgalarca,
Akıp gelirdin ruhuma.
Ansızın koyduğun noktalarla,
Susup kalmanı aklım almıyor.

Geçirip yüreğime aşkın iğnesini,
İşledin nakış nakış benliğimi.
Sonrada gönlümün tül perdesini,
Yırtıp gitmeni aklım almıyor.

Beni cebredip sensizliğe,
Dilimi lal eyledin sevgiye.
Hasret bırakıp gül yüzüne,
Terk edip gitmeni aklım almıyor.


Hamiyet Akan

2 yorum:

  1. Bu şiirini yeni okudum. Aşık geleneğinden, dörtlükler, kafiyeler, redifler var.

    Çok güzeldi...

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Hamiyet27/12/09

    Suskunadam, bu şiirimi daha önce diğer blogumda yayınlamıştım ama gözünden kaçmış olabilir.
    Beğenin için teşekkür ederim.
    Sevgi ve muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net