~~~~~~~~~~~~~~~

31 Mart 2015

Son Işık



şimdi gecenin bir vakti
bir pencere kenarında düşünüyorum
günlerdir kendimden kaçışlarıma
ansızın yakalanıyorum
bir yumak hüzün yuvarlanıyor
dolanmaya başlıyor içimde
yüreğim yumak yumak
gözlerim yumuk yumuk
bakıyorum  
sokak lambasının titreyen ışığına
ah be dostum gece
ne vardı geleydin dile
çözeydin ya şu içimdeki yumağı
hatta bir de örgü öreydin sevda renginde
geçireydim üzerime
ölünce değişselerdi kefenimle
aman be dostum gece
bakma sen bana
konuşuyorum işte olur olmaz böyle
yoksa bilirim haddimi
bana yakışmaz o sevda libası
çokça eksik kalmışım
ondan mıdır nedir
ermez bir türlü tamama diğer yanım
hem seninle beni kim sever ki
neyimizi sever ki
senin de için kararmış benimde
benim saçlarım dökülür
senin yıldızların
benim bedenimi delik deşik etmiş doktorlar
senin bağrını kör kurşunlar
bak gördün mü sevilecek neyimiz var ki
en iyisi mi sen boş ver
bize masal yerine bir ninni patlat
ve söndür artık şu ışıkları
uyuyalım rahat rahat

Hamiyet Akan

12 yorum:

  1. Merhabalar.

    Fersiz de olsa, eğer soluk varsa bedende sevmek de sevilmek de devam etmeli. Kıyamet kopmaya başlasa bile elimizdeki fidenin toprağa dikilmesi nasıl gerekiyorsa, son nefesimize kadar da sevgi devam etmeli.

    Bu güzel, anlamlı şiiriniz için, kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey,

      Haklısınız devam etmeli her şeye ve herkese rağmen... Çok güzel tarif etmişsiniz, teşekkür ediyorum.

      Selam ve saygılarımla...

      Sil
  2. Merhaba, Kreatif dedi ki Hamiyet Akan da kitap yazmış bir blogger arkadaşımız. Hemen koştum geldim ve sitenize katıldım izleyici olarak. Şiir yazan kadınlar umudumu tazeliyor, kadınlardan şair olmaz diyen zihniyete karşı. Enn güzel şiirler kadınlarda gizlidir halbuki... KAhve yanı'na beklerim sizi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Yanı, hoş geldiniz ve ne güzel geldiniz :)

      Dün pek iyi değildim bu nedenle geç cevaplayabildim yorumlarınızı, kusuruma bakmayın lütfen.

      Kim demiş kadından şair olmaz diye bence de en iyi kadınlardan olur çünkü kadın zaten şiir gibidir. Lakin kadınlarımız bu konuda çekingen ya yazıyorlar isimsiz, ya da çekiniyorlar duygularını kaleme almaktan. Nedeni yine toplum, ne derler korkusu ile başa çıkamıyor çoğu kadın.

      Çok teşekkür ediyorum ve tabi ki gelirim diyorum :)

      Sil
  3. Yüreğinizden kaleminize dökülen şiire bayıldım takipteyim sizi bana da beklerim :) http://gulumsetenhobiduragim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz ve teşekkür ederim. Elbette gelirim :)

      Sil
  4. Adsız1/4/15

    uyunmuyorki rahat rahat

    YanıtlaSil
  5. Neden uzgunsun :( iyisin de mi ♥♥♥ siirin cok guzel ve huzunlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüzünler, üzüntüler gelir geçer. İyi olmak için ne gerekiyorsa elimden onu yapıyorum başkanım sağ olasın, var olasın sen e mi:)

      Sil
  6. Şiir yazanlara nasıl özeniyorum, ne güzel yazmışsınız yine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiir nefes almaktır derim hep. Çok teşekkürler Şenay'cım

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net