~~~~~~~~~~~~~~~

Son Işık



şimdi gecenin bir vakti
bir pencere kenarında düşünüyorum
günlerdir kendimden kaçışlarıma
ansızın yakalanıyorum
bir yumak hüzün yuvarlanıyor
dolanmaya başlıyor içimde
yüreğim yumak yumak
gözlerim yumuk yumuk
bakıyorum  
sokak lambasının titreyen ışığına
ah be dostum gece
ne vardı geleydin dile
çözeydin ya şu içimdeki yumağı
hatta bir de örgü öreydin sevda renginde
geçireydim üzerime
ölünce değişselerdi kefenimle
aman be dostum gece
bakma sen bana
konuşuyorum işte olur olmaz böyle
yoksa bilirim haddimi
bana yakışmaz o sevda libası
çokça eksik kalmışım
ondan mıdır nedir
ermez bir türlü tamama diğer yanım
hem seninle beni kim sever ki
neyimizi sever ki
senin de için kararmış benimde
benim saçlarım dökülür
senin yıldızların
benim bedenimi delik deşik etmiş doktorlar
senin bağrını kör kurşunlar
bak gördün mü sevilecek neyimiz var ki
en iyisi mi sen boş ver
bize masal yerine bir ninni patlat
ve söndür artık şu ışıkları
uyuyalım rahat rahat

Hamiyet Akan
 
Theme:deluxetemplates.net