~~~~~~~~~~~~~~~

Belalım



Bazen öylece kalır işte insan,
Karmakarışık oluverir.
Kelimeler boğazına dizilir,
Şiirler bir boy intihara girişir.
Yüreğin oksijensiz kalır,
Nefesin içinden çekilir.
Bir yumru gelir tıkanır boğazına,
Yutkundukça daha da gerilir.
Doğruların yanlışa gebe kalır,
Yanlışların doğruya...
Karışır işte hesaplar bazen
Ve bir türlü çıkamazsın içinden.
Oysa nasıl severim seni bilir misin?
Yağmur gibi usul usul, tertemiz,
Toprak gibi sadık, güçlü, korkusuz,
Öpüp yükseğe kaldırdığım ekmek gibi kutsal,
Minik bir kuşun yüreği gibi ürkek,
Kar tanelerinin şekli gibi eşsiz,
Nasıl severim seni bilir misin?
Çöller gibi susayıp susarak.
Hadi şimdi ben susayım,
Sezen "Belalım" desin,
Ben gibi alev alev yanarak.

Hamiyet Akan

16 yorum:

  1. nasıl severim seni bilir misin :))
    çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi'm hep böyle mavi kal emi :)
      Teşekkürler..

      Sil
  2. Nasıl severim nasıl Sezen şarkılarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de, her birine ayrı anlamlar yüklerim bir de..

      Sil
  3. Yine gönülden kopan, narin dizeler...:)) Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Hanım, çok teşekkür ederim :) Sevgiler

      Sil
  4. Hadi şimdi ben susayım sezen belalım desin ....

    desin kor gibi yanan yüreğimin viran olmuş olmuş satır arası yalnızlıklarım gibi desin .....ben yanarım sen susarsın ...sessiz kaldım


    sezene zaten hastayım hele ki bu şarkı bir başkadır harikasın canım benim o güzel dizelerin hiç ama hiç susmasın güzel yürekli insan ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezen söyleyince başka söze hacet kalmıyor ki zaten.

      Tesekkür ederim, seninde o güzel yüreğin her daim var olsun ve hiç susmasın meleğim.

      Sil
  5. Adsız19/2/15

    Yüzü gibi yüreği güzel arkadaşım hep güzel şeyler yaşa sevilay bukan seni çok öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilay'cım, sayfama hoşgeldin :) Teşekkür ederim, sen de güzellikleri yaşa canım. Öpüldün :)

      Sil
  6. Shakespeare ,demiş ki " kaderin kitabında aynı satıra yazılıyız biz" bu sözler geldi aklıma,, nasıl da naif bir yürekle yazılmış şiirin,, nasıl da kendimizden bir şeyler yakalatıyor ,,,nasıl da mahirce işlenmiş..yüreğine zeval gelmesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel söylemiş Shakespeare, paylaştığın için, bu güzel sözlerin için o pamuk yüreğine teşekkürler zamanların en kadifesi :)

      Sil
  7. Nasıl insanın içine işleyen dizeler! şarkı sözü okur gibi okudum..
    yüreğine kalemine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım, beğenileriniz beni mutlu ediyor.

      Sil
  8. Merhaba yeni keşfettim blogunuzu :) banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Kıvırcık Çocuk, hoş geldin :))

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net