~~~~~~~~~~~~~~~

11 Mart 2014

...



diyorum ki kalem tutsun elleri
diyorum ki koşup oynasınlar
gülsünler kana kana
diyorum ki hiç birinin 
dizi dahi bulaşmasa kana
ama gel gör ki
ölümü tadıyorlar bu yaşta

bir hiç uğruna 
dökülüyoruz sokaklara
giriyoruz bir it dalaşına
yiyoruz birbirimizi anlamsızca
neyi paylaşamıyorsun ey dünya
 kaç evlat daha girecek toprağa
kaç yürek daha 
düşecek ansızın yangınlara
bir koltuk, bir ağaç
bir inat, bir hırs
değer mi böyle can yakmaya
değer mi gözlerden kan akıtmaya
değer mi...

Hamiyet Akan

20 yorum:

  1. Gerçekler canlı canlı gömüldükleri tabuttan çıkacak ve kendisini bu tabuta gömenleri aynı yere gömecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekler hiçbir zaman inkar edilemez. O tabuta neden olan maalesef tüm insanlık.

      Sil
  2. vıcdan denen sey nerelerınde acaba, bence hucrelerı haınlık dolu vatana haınlık...kac kısı oldü neler oldu hala degısen bısı yok..yazıklar olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her birey kendi vicdanına bakmış olsa ne bu ne de dünyadaki acılar yaşanmazdı.

      Sil
  3. Değmez!!
    Mekanı cennet olsun..

    YanıtlaSil
  4. bugün gördüğüm en anlamlı,en doğru yazılardan biriydi seninki.bir taraf tutacağız bir şeyleri savunacağız diye olanlar çocuklara oluyor.sonra kimse kendini suçlu görmüyor.işin en kötü tarafı da bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu benim demek istediğimi harfiyen anlamışsın, teşekkür ederim. Şu kahrolasıca dünyada bir kavgadır gidiyor, öyle bir kavga ki herkes haklıyım, ben doğruyum diyor. Doğru olansa şu dünyadaki sayılı günlerimizi bir it dalaşı yaparak geçiriyoruz ve o dalaşmanın arasında parçalanan canları görmüyoruz.

      Sil
    2. gördüğümüzde de hep başkalarının kabahati gibi yorumluyoruz...dönüp kendimize baksak,fikirlerimizi daha doğru yerlerde ve şartlarda savunmayı bilsek bu hale gelmeyiz düşüncesindeyim...

      Sil
    3. Ben de aynı düşüncedeyim ama gel gör ki; durum bir sen, bir ben veya bir kaç kişinin düşünmesiyle değişmiyor.

      Sil
  5. Anlayamıyorum ki ben bunca kini, bunca ayrımı bunca saçmalığı... Hiç anlayamıyorum hem de ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan, anlaşılacak gibi bir durum değil zaten, adı üstünde saçmalık yaptıkları.. Resmen savaşmak, kan akıtmak için bahane arıyor gibi insanlık ve tabi buna insanlık denirse...

      Sil
  6. Murat12/3/14

    Aynı evrende yaşamamalı çocuklar ve cellatlar.. Ya ölmeli cellatlar ya da doğmamalı çocuklar" - Ernesto Che Guevara

    14 yaşındaki bir çocuğu katledilmesi emrini ben verdim diyen eli kanlı vatan haini hırsız katiller bir gün hesap verecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murat, keşke cellatların olmadığı, kanların akmadığı, anlamsız kavgaların çıkmadığı ve minicik yüreklerin ölümle tanışmadığı, yaşanılır bir dünya sunabilsek çocuklarımıza...

      Sil
  7. Düşmezse düşmesin yakamızdan ölüm Bizim de üstümüze güneş doğacak gülüm Gülüşüne bir kurşun sıksada ölüm Unutma ki umuda kurşun işlemez gülüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikayelerdirgeriyekalan, baksana güneşe kan sıçramış gülüm, görünmüyor eli yüzü bugün... Dilerim pırıl pırıl güneşli günler çocuklarımızın olsun.

      Sil
  8. çok üzgünüm canım çoook:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz üzgünüz canım ama elden bir şey gelmiyor, ateş düştüğü yeri yakıyor.

      Sil
  9. Çok çok güzel yazmışsınız arkadaşım. Kalemine sağlık. BIR YIL DA INSANLIK MODA OLSA....

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net