~~~~~~~~~~~~~~~

15 Şubat 2014

Günaydınım



Şimdi günaydınım olmalıydın;
Bir buse değmeliydi yanaklarıma,
Ellerin dolaşmalıydı saçlarımda,
Güneş değmeliydi sesinin buğusuna…

Şimdi günaydınım olmalıydın;
Gözlerimin yeşiline sen bulaşmalıydı,
Kokun ciğerlerime dolmalıydı,
Yurt bellemeliydi başım kollarını…

Şimdi günaydınım olmalıydın;
Kalkmalıydık yataktan güle oynaya,
Ekmek parçacıkları atmalıydık kuşlara,
En güzel şarkıyı söylemeliydik onlarla…

Şimdi günaydınım olmalıydın;
Neşeyi giyinmeliydi İstanbul sokakları,
Kızkulesi denize yeniden âşık olmalıydı,
Galata çaya davetiye çıkarmalıydı…

Şimdi günaydınım olmalıydın;
Ağaçlar eğilmeliydi sen dolu dallarıyla,
Yüzünün teri olmalıydı yapraklarında,
Gökler rahmet diye seni sunmalıydı bana…

Şimdi günaydınım olmalıydın;
Deniz kıyılara ellerin gibi dokunmalıydı,
Balıklar pas geçmeliydi balıkçı ağlarını,
Martıların yönü sen olmalıydı…

Şimdi günaydınım olmalıydın;
Şimdi gün, şimdi ay, şimdi güneş,
Şimdi baştan aşağıya ben,
Sen olmalıydım sen…

Hamiyet Akan

24 yorum:

  1. Günaydın :) dilerim tüm günlerin aydınlıkla başlar:)

    SEN gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Narkoz :) Yüzümde gülümsemeye neden olan insan, teşekkür ederim:) Ben de senin için aynı dileği diliyorum.

      Sil
    2. Müzik yine olmamış bu şiire en güzel gidecek parça.
      Birde bu şiiri kim yazmış googleda arattım bulamadım da

      http://www.youtube.com/watch?v=O5VxwFO6IV4

      Mustafa Cabbar

      Saygılar...

      Sil
    3. Şımardımki :)

      Sil
  2. Cabbar Efendi, daha yayınlar yayınlamaz ararsanız google amca bulamaz tabiki.. Bir de şimdi arayın bakalım " Şimdi günaydınım olmalıydın" diye.. Şarkılarınız pek bir duygusal, pek bir içten sormayın gitsin :)
    Saygılar benden de..

    _____________________________________


    Narkoz, ben de şımarmıştım ki :)

    YanıtlaSil
  3. gogıl amcanıza sordum o bulamadı eyle birşey yok dedi bana. yoksa beni kandırdımı

    bende sizin gibi blogger açtım sizin gibi meşhur olmak için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüğüm kadarıyla tarayıcınız Yandex ve bence tarayıcınızı Google Chrome ile değiştirin, o vakit aradığınızı bulursunuz.

      Ben meşhur olmak için açmadım bu sayfayı, açma nedenim ben bu dünyadan gittikten sonra arkamda duygularımdan, düşüncelerimden bir iz kalmasını istememdendir. Siz meşhur olmak istiyorsanız umarım olursunuz.

      Sil
    2. benide meşhur yap noluy lütfen:) (:

      Sil
    3. Ya bugün ben pek bir güldüm :)) Allah ağlatmaz inşallah.
      Ben meşhur etme bürosu muyum :))

      Sil
  4. nereden biliyorsunuz benim yandex kullandığımı yoksa siz hekirmısınız? televizyonda internette o kadar insan meşhur oluyor benim onlardan ne eksiğim var sesimde güzel o ses türkiyeye katıldım ama seçmediler beni liseyi bitirince bende türkücü olacağım kahatalı mıçı baba gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cabbar Efendi, o dediğinden değilim ama kim nereden hangi şehirden sayfama geliyor, hangi sayfalar, hangi tarayıcılar aracılığıyla geliyor, sayfamda ne kadar süre ile kalıyor, en çok hangi sayfalarımı okuyor, kaç saat kaç dakika kalıyor, hangi eylemler içinde bulunuyor vs. gibi bilgilere çok şükür ulaşabiliyorum.

      Eminim eksiğiniz yoktur, fazlanız vardır. Bir şey diyeyim mi o lise hala bitmemişse bitmez daha da :) Meşhur olursunuz olursunuz da artık hangi konuda bilemem ama :))

      Mustafa Cabbar, bu konu böyle daha fazla dallanıp budaklanmasın daha da yazmayınız lütfen burası sohbet köşesine döndü :) Hem ben birazdan işe gidiyorum cevap da yazamam siz delirirsiniz şimdi :)

      Sil
  5. benimde blogger kurdum ama ben göremiyorum nasıl görünüyor resimli olarak anlatabilirmisiniz.
    Gelecek sene bitecek lise yoksa babam döver beni. zaten türkücü olacağım diye çok kızıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çalış görürsün :) ama lise gibi olmasın sonu :)

      Bu arada diğer yorumunu yayınlamıyorum içinde geçen o malum kelime yüzünden :) Sonra yaygara koparma "yine yorumu yayınlamıyorsun" diye :) O yorumunu da bu yorumdan cevap vereyim evet birazcık öyle oldu gerçekten yani diyecek kelime bulamıyorum sana :) Sende Allah'a emanet ol.

      Sil
  6. harika her doğan güneş her doğan gece sen oluyor tüm günaydınlarıma

    tünaydınlar olsun :) güzel bir hafta geçirmen dileğiyle güzel insan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım, olsun olsun en güzel günler geceler hepimizin olsun :)
      Teşekkürler canım sende.. :)

      Sil
  7. hep aydınlık, ışık dolu olsun sevgiler:)

    YanıtlaSil
  8. o güzel yüreğine sağlık emi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Tolga, senin ve herkesin de yüreğine sağlık :)

      Sil
  9. Hepimizin uyanmak istediği bir gün var değil mi ve ben seninkini çok sevdim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mı Pe hito, var elbette...
      Sevdin diye ben de sevindim şimdi :)

      Sil
  10. Ne güzel anlatmışsin yine:-) Günaydın:-)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar.

    Günleriniz aydın ve her şey gönlünüzce olsun efendim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Recep Bey, sizin de efendim. Saygılar..

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net