~~~~~~~~~~~~~~~

29 Ocak 2014

Sırılsıklam


Bugün fırtınalar koptu Şehr-i İstanbul’un bağrında, tıpkı ben gibi dağıldı. Yapraklar uçuştu, her yer  karıştı, insanlar kaçıştı... Gece başlayan yağmur sokaklarda durdu ama yüreğimde hala devam ediyor. Boğazıma tıkanıp kalmış bir şeyler var yutkunsam olmuyor, çıkarmaya çalışsam çıkmıyor. Lal olan dudaklarım sanki hiç kelimeleri tanımıyor, konuşamıyorum, tüm cümlelerim firar etmiş yok olmuşlar. Gözlerimde su birikintileri var öyle bir birikinti ki; gözlerimden dökülüp boğazıma doluyorlar, beni neredeyse boğacaklar. Dün geceden beri her yer sırılsıklam; ıslanıyorum hüzün sokağında, çaresizlik çıkmazında… 
Ya Rab! tut ellerimi (d)üşüyorum.  
H. Akan

14 yorum:

  1. Başkası ısıtamaz ki zaten....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüzün yağmurlarında ıslanmak ne garip, bir türlü kurumuyor.

      Sil
  2. Yağmur şehre bir yağdı ben ağladım..

    YanıtlaSil
  3. Şehrin sokakları, topraklar suya hasret.. belki sizde de var o hasret.. bırakın yağsın. yağmur sonrası rahatlar doğa da, yüreğinizde.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim bilir, belki de dediğiniz gibi olur. Yani inşallah öyle olur.

      Sil
  4. Durruun ağlamayın boğulmayın:( tez zamanda çık hüzün sokağından, gözyaşların gülücüklere dönüşsün inşallah... Rabbim her türlü konuda yardımcın olsun inş... Düşmezsin tutar benim güzel Rabbim seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun hüzün sokağına bir kere girmeye gör çıkılmıyormuş, öğrendim burası ters yön. İnşallah bitanem Yüce Allah herkese gülücük bahşetsin ve kaderini güldürsün. Öncelikle senin gibi güzel yüreklilere hep mutluluk versin. Güzel dualarına AMİN diyorum hem de en kocamanından.. İnşallah canım.. O zaten kimseyi darda koymaz bilirim.

      Sil
  5. Merhabalar.

    İnsanlara hayatı zehir zıkkım edenlere öyle nefret doluyum ki, insanlara zulmeden bu zalimleri yeryüzünden temizlemek için gözümü daldan budaktan esirgemeyeceğim kadar, ancak Cenab-ı Allah'tan korkarım. Bu nedenle de onların akibetini Cenab-ı Hakk'a havale ediyorum.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, ne yaptınız yahu ne bu hiddet, ne bu celal :) Hiddet ve öfke uzak kalsın sizden. Hayat böyle bazen acı bazen tatlı, gelir geçer tüm acılar elbet. Yüce Allah bile bizler bu denli günahkar iken bizden nefret etmiyor ve yüz çevirmiyor ise kimseye nefret duymaya hakkımız yok. Hem bizler ki acıyla olgunlaşırız bilmez misiniz?

      Benden de selam ve dua ile.

      Sil
    2. Merhabalar Hamiyet Hanım.

      Ocak ayından beri insanlara hayatı zehreden ve insanlara zulmedenlere karşı öyle nefret doluyum ki anlatamam. Sizin de bu yazınızı fırsat bilip öfkemi kustum işte. Hakkınızı helal ediniz. Böyle durumlarda insanlara ne yapması gerektiğini öğütlerken, işte nefsimizin kurbanı oluyoruz ve bu sözleri sarfedebiliyoruz. Elbette bu acılar ne ki, şükrediyorum, hamd ediyorum. Cenab-ı Hakk, bu günlerimizi elimizden almasın, aratmasın diyorum ama, gerçekten çok zor. Pensilvenya'da ki cemaat lideri de nasıl beddualar ediyordu? Nasıl kızıyordu muhataplarına? Eee, işte öyle, demek ki oluyormuş. Ama ben yine de sizin dediğiniz gibi düşünüyor ve kimseye nefret duymaya hakkımız olmadığı tespitinize yürekten katılıyorum. Ama işte Cenab-ı Hakk, bizleri zayıf yaratmış. Bu zayıflık ta bizi böyle acze düşürüyor.

      Yorumuma son verirken, selam ve dualarımla birlikte sizi en Güzel'e emanet eder, saygılar sunarım.

      Sil
    3. Recep Bey, sizi bu kadar ne üzdü ise dilerim kısa sürede çözüme kavuşur. Zira sizi hiç bu kadar öfkeli görmemiş idim. Helal olsun ne hakkı efendim. İnsanız biz bazen öfkleniriz, bazen seviniriz önemli olan öfkemizinde sevincimizinde isyana dönüşmemesi.
      Saygılarımla...

      Sil
  6. Adsız31/1/14

    Ben severim yağmurları. Her yolcunun üzerinde yağmur da olur, güneş de. Önemli olan buna hazırlıklı olmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Yolcu, yağmura da, güneşe de hazır olmak gerekir.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net