~~~~~~~~~~~~~~~

Son Fasıl


video


Ey yar!
Senli yanım ezilirken kızgın demir gibi örsün altında.
Kaç kelimeyi darağacında sallandırıp idam ettim.
Kaç geceyi gündüzle hemhal ettim, bilemezsin!
Aslında sana git diyen dilimi koymalıydı o örsün altına.
Ki bu sensizlik acısı karışmayaydı ruhuma.
Ey yar!
Sevda diye inleyenlere bakıyorum da,
Daha sevdayı kelime olarak bile alamamışlar dimağlarına.
Halbuki ne güzellikler saklıydı bizim sevdamızda.
Ben sana “sen” dediğimde yıldızlar dökülürdü sokaklara.
Ayaklarımın altı ışıl ışıl olur, yollar açılırdı sonsuzluğa.
Sen dediğimde güneşi avuçlarımda hissederdim.
Tüm dünyaya saçmak isterdim sıcaklığını.
Sen dediğimde gözlerimin yeşiline aksederdi sevgin,
Karanlıkları boğardım aydınlığa.
Sen dediğimde bir “biz” doğardı ruhumuzun girizgâhında.
Ve sen ne vakit bana “can” desen;
Canıma can katardın, sığamazdım hiçbir kalıba.
Uzaklar yakın olurdu, kanatlanır ulaşırdım ayyuka.
Sen bana can dediğinde; nefesin nefesime eş olur,
Varlığın ömrüme can şenliği olurdu.
Ey yar!
Az kaldı hayat denen sahnedeki oyunumun bitmesine.
Elime tutuşturulan son replikleri tekrar ediyorum sadece.
Artık bu son fasıl,  perde kapanacak.
Ve bizden sonra aşk hiçbir kimliğe hiçbir surete yakışmayacak!

Hamiyet Akan


Not: Yazmaktan kaçamayan bir insan evladıyım.
Ve nefesime kavuştuğum için bugün ben çok mutluyum.

Herkese huzur dolu bir yıl diliyorum.
 
Theme:deluxetemplates.net