~~~~~~~~~~~~~~~

31 Aralık 2013

Son Fasıl




Ey yar!
Senli yanım ezilirken kızgın demir gibi örsün altında.
Kaç kelimeyi darağacında sallandırıp idam ettim.
Kaç geceyi gündüzle hemhal ettim, bilemezsin!
Aslında sana git diyen dilimi koymalıydı o örsün altına.
Ki bu sensizlik acısı karışmayaydı ruhuma.
Ey yar!
Sevda diye inleyenlere bakıyorum da,
Daha sevdayı kelime olarak bile alamamışlar dimağlarına.
Halbuki ne güzellikler saklıydı bizim sevdamızda.
Ben sana “sen” dediğimde yıldızlar dökülürdü sokaklara.
Ayaklarımın altı ışıl ışıl olur, yollar açılırdı sonsuzluğa.
Sen dediğimde güneşi avuçlarımda hissederdim.
Tüm dünyaya saçmak isterdim sıcaklığını.
Sen dediğimde gözlerimin yeşiline aksederdi sevgin,
Karanlıkları boğardım aydınlığa.
Sen dediğimde bir “biz” doğardı ruhumuzun girizgâhında.
Ve sen ne vakit bana “can” desen;
Canıma can katardın, sığamazdım hiçbir kalıba.
Uzaklar yakın olurdu, kanatlanır ulaşırdım ayyuka.
Sen bana can dediğinde; nefesin nefesime eş olur,
Varlığın ömrüme can şenliği olurdu.
Ey yar!
Az kaldı hayat denen sahnedeki oyunumun bitmesine.
Elime tutuşturulan son replikleri tekrar ediyorum sadece.
Artık bu son fasıl,  perde kapanacak.
Ve bizden sonra aşk hiçbir kimliğe hiçbir surete yakışmayacak!

Hamiyet Akan


Not: Yazmaktan kaçamayan bir insan evladıyım.
Ve nefesime kavuştuğum için bugün ben çok mutluyum.

Herkese huzur dolu bir yıl diliyorum.

25 yorum:

  1. aaaaa:)) ne çok mutlu oldumm seni görüncee:) sevindim mutlu olduğuna:) oh bee:)
    müzikle beraber okudum yazını ve çok çok beğendim. gerçekten harika olmuş buuu, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal, kaçılmıyor eğer ki nefes gibi kelimeleri ciğerine ciğerine çekiyorsan kaçılmıyor. Geldim ve gerçekten bugün mutluyum. Dilerim herkes için mutluluğun yılı olsun gelecek olan yıl.

      Teşekkürler bitanem. Sevgilerimle...

      Sil
  2. Yorum da yapılmaz ki şimdi buna...

    YanıtlaSil
  3. İzninle bu yazıyı blogumda paylaşmak istiyorum...

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yıllar :-)

    YanıtlaSil
  5. çabuk döndüün o zaman sana büyük bi ceza veriyorum. hep neşeli ol huzurlu ol yok öyle ruh üşümesi ruh sıkılması felan. nefesin iyi olmuş. nefessiz olmak iyi gelmez insana. bi de suratına hep gülücük yapışsın kalsın. fiziksel sağlık sorunlarınsa yapışmasın gitsin. mağdem seviyon yazmayı, yazmak da yapışsın kalsın hep yaz o zaman. bi deeee, neşeli bişiler yaz yeni yılda, kıkırdat biziii, okurken çoook da gülelim. onu da yap işteee bana neeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone, öyle şeyler yazmışsın ki gülümsettin beni ama güzel yazmışsın, içten teşekkürler. O gülümseme tüm insanların yüzüne yapışsın vee gülsün be tüm dünya :)

      Neşeli bir şeyler de çıkar elbet bir gün. Yahu sende kıkırdamaya ne meraklıymışsın he :)) Allah ayırmasın gülmekten.

      Sil
  6. güzel şiirlere yorum yapmak zordur. mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tolga, teşekkür ederim. Sana da mutlu yıllar :)

      Sil
  7. Adsız31/12/13

    Güzeldi yine.
    Ama son cümleler biraz ağır olmuş Ya Hu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun olsun ağırlık iyidir her zaman :)
      Teşekkürler Yolcu'm..

      Sil
  8. Hep yaz,çünkü güzel yazıyorsunn.

    sana da huzur dolu yıllar,öpücükler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi'm, teşekkür ederim.
      Benden de öpücükler sana ve o dünya tatlısı kızına :)

      Sil
  9. Merhabalar.

    Son Fasıl yazınızın not bölümü ümit vericiydi. Her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim.

    Yeni yılın size ve tüm insanlığa sağlık, barış, kardeşlik, huzur, bereket ve mutluluklar getirmesini dilerim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, teşekkür ederim. Bu güzel dileklerinizi ben de siz ve tüm herkes için diliyorum.

      Saygılarımla...

      Sil
  10. Ey yar !
    Bukle bukle saçlarının altında ezilirdim,ben sendim, senden öteydim;
    İçine çektiğin soğuk bir nefesten ibaretdim;
    Bilki beklemek zor, sadece bil istedim....

    Yaşattığın hissettirdiğin bu güzel duygular için teşekkürler.
    Saygı ve sevgilerimle.VESSELAM...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murat, asıl ben teşekkür ederim şiirime eşlik ettiğin için.
      Güzel duygular hissettirebilmişsem ne mutlu bana.
      Sevgi ve muhabbetle kal.

      Sil
  11. Bende çok teşekkür ederim tekrardan.Kendiliğinden döküldü cümleler alıkoyamadım yazdım birden...Evet çok güzel duygular hissettirdin.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel hissediyorsun ki güzel aktarıyorsun. Hep dökülsün kendiliğinden kelimeler e mi?

      Sil
  12. Tamam anlaştık sende hep güzel hisset :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep birlikte güzel hissedelim ve güzel olsun her şey :)

      Sil
  13. Ki bu sensizlik acısı karışmayaydı ruhuma...
    Nefis bir oluşum.
    Tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar Baltacı, hoş geldiniz ve teşekkür ederim.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net