~~~~~~~~~~~~~~~

11 Aralık 2013

Saçmalama

Saat gecenin 03:30'u olmuş uykusuzum üstelik hastayım ve üşüyorum hem de kalorifer başında. Hafta sonu sınav var bir sürü kitap gel beni çalış diyor masamda. Bir tane üniversite yetmedi mi de bir daha bulaştım, acaba ne akla..? Yarın iş var ihtiyacım var dermana ama kaybetmişim gören bilen göndersin insanlık namına. Kar geldi penceremi tıkırdatıp bekliyor kapıda. Akşam bir çaydanlık çayı devirmişim hem de bir bardak bile içmeden daha zaten üç kuruşluk keyfimde kaçtı o anda. Bir sürü tilki oynaşıyor beynimin kuytularında. İnandıklarım, kızdıklarım, yanlışlarım ve yanılışlarım hepsi şu an karşımda. Yaav arkadaş, ben ne saçmalıyorum bu saatte, burada..?!

14 yorum:

  1. günaydınn:)
    ben de ikinci üniversiteye başvuru tarihini kaçırınca seneye kaldı
    iyi mi kötü mü bilemedim şimdi:)
    kolaylıklar tatlımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, günaydın demişsin ama ben sana mutlu günler dileyeceğim hatta nerdeyse gün bitiyor :)
      Mavi, dün gece ben garip bir hal içindeydim sinirimi nerden çıkaracağımı bilemediğimden yoksa okumak her zaman güzeldir.
      Teşekkürler Mavi'm.

      Sil
  2. Bende bazen uykusuz gecelerin esiri olurum karanlık saatlerde. Geçmişte ki gözümden bakarım bugünkü aynama, ne istedim ve neredeyim diye. Sonra yakarım efkarlı bir sigara, notaların tınısında kaybederim kendimi. Biraz buruk, biraz sinirli ve sessizce. Yani şafak saatlerinde yalnızca saçmayan siz değilsiniz, bu yaptığımız saçmalamaksa tabi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Panik Butonu, aynı halleri sizde yaşamışsınız.
      Tek olmadığımı bilmek güzel :)
      Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Adsız11/12/13

    Geçmiş olsun! Aklındaki o tilkilerden bazıları bloguna da kaçmış, buraya geziniyorlar hissediyorum. Aklının karmakarışıklığını şu yazıdan bile hissedebiliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anarşi, iki haftadır hastayım geçmedi geçer inşallah teşekkür ederim.

      Sil
  4. Üniversitenin ve çalışmalarının emeğini ileride göreceksin ve iyiki yapmışım diyeceksin inan bana sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimdeki yağmurlar, biliyorum ve okumayı seviyorum ama o an kendi kendimle bir atışma yaşadım.
      Teşekkürler, benden de sevgiler.

      Sil
  5. Adsız11/12/13

    Bazen olur öyle. :)

    YanıtlaSil
  6. Bazen geceyle konuşmak güzel oluyor Hamiyet:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven, inan bana dün gece ne konuşma yaşadım bilemezsin :) Arada bir olurdu ama hiç böylesini yaşamamıştım. Genellikle şiire vururdu beni ama bu sefer saçmalamaya vurdu:)

      Sil
  7. bazen böyle saçmalamak çok güzel oluyor Hamiyet hanım :)

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net