~~~~~~~~~~~~~~~

16 Aralık 2013

Blogcan Papucu Yarım Çık Dışarıya Oynayalım !



Oldum olası mimlere katılmayı hep reddetmişimdir ama sevgili  Maviye iz süren arkadaşımın oyunu hoşuma gitti ve katıldım. Siyah cümleler oyunu başlatan arkadaşın cümleleri renklilerse benimkiler. Hadi tamamlayalım bakalım cümleleri. 

1- Elimden gelse gözyaşı döken bir çift göz bile bırakmazdım dünyada.

2- Kendi kendimi kontrol etmekte karşımdaki haksızken haklı çıkmaya çalışırsa zorlanırım. 

3- Beni en çok kaygılandıran şey sevdiklerimi kaybedeceğimi düşünmek.

4- Hayatımın en kötü anı aniden annemi kaybedişim.

5- Yalnızken müzik eşliğinde şiirleri yudumlarım. Kitapların sayfaları arasında dolanırım ve tabi siz sevgili blog dostlarımın yazdıklarını okurum. Birde aramızda ağlarım :)

6- Nefret ettiğim her şeye sahipken hala doymayan aç gözlüler, kendi canının parçasına sahip çıkamayan aileler, sevdiğini söyleyip de çaba harcamayan kişiler.

7- İşimi seviyorum çünkü çalışmayan bir insanın ölüden farkı yoktur. Allah kimseyi işsiz bırakmasın.

8- kadınlar/ erkekler birbirine muhtaç iki ayrı dünya.

9- Hayat bir varmış bir yokmuş.

10 - Çocukken gülmek daha kolaydı.

11- Başkalarının zayıf tarafı kendimi eleştirmemi sağlar acaba bende de var mı diye.

12- Yalan söylemek beceremeyip elime yüzüme bulaştırdığım şey.

13- Her şey kötü gittiği zamanlar durumu düzeltmeye çabalarım ama olmuyorsa dua kurtarıcımdır.

14- Geceleri severim çünkü gözler dolduğu yürekler bunaldığı vakit başınızı koyacağınız bir omuzdur.

15- Başkalarına göre ben bilmem ki neyim.

16- Kurtulmak istediğim korku birinin sessizce arkamdan gelip aniden konuşmasıyla yaşadığım korku.

17- Bazen düşünüyorum da bu felek ne kadar kelek.

18- En çok utandığım şey Allah’a karşı yanlışlarım.

19- Keşke ben dünyayı bir sihirli değnekle değiştirebilseydim.

20- Anlamıyorum neden aşk, üç harf bir ölüm..?

Ben de şimdi adet gereği sanırım birilerini mimlemem gerekiyor. Çocuk, Kelimelerle Dans,Yolcu,Yüreğimdeki Yağmurlar, Sessizkaldım, Panik Butonu, Güven, Recep Bey ve dahi blogumun güzel insanları hepiniz mimlendiniz :)

15 yorum:

  1. Adsız16/12/13

    Ben de bir kaç mimlenmeyle bazı yazılar yazmıştım vaktiyle ama sonra onları kaldırdım. Kendimden pek bahsetmeyi sevmiyorum sanırım. Genelde mimleri beni mimleyen arkadaşa yorum olarak yazıyorum. :)

    Soruların bazılarına cevap verebileceğim.


    1- Elimden gelse herkesin müslüman olması için çalışırdım ama bunun imkansız olduğunu biliyorum.

    2- Kendi kendimi kontrol etmekte yani nefis mücadelesinde diyelim elbette zorlanıyorum; herkes gibi.

    3- Beni en çok kaygılandıran şey imansız ve Allah'ın rızasını kazanamamış biri olarak gitmek.

    4- Hayatımın en kötü anı pek yok gibi. Allah'a şükür insana unutma kabiliyeti verilmiş.

    5- Yalnızken daha mutluyum sanki.Ama uzun vadeli olmamalı.

    6- Nefret ettiğim çok fazla bir şey yok. Allah düşmanlarını sevmiyorum. Ama ileride hakikati görme ihtimalleri olduğundan çok da nefret etmemem gerektiğini düşünüyorum.

    7- İşimi ?.



    9- Hayat; bir imtihan.

    10 - Çocukken mutsuzdum.

    11- Başkalarının zayıf tarafı beni ilgilendirmiyor. Benim de pek çok zayıf tarafım var.

    12- Yalan söylemek en sevmediğim şey. İnsanların birbirine yalan söylemelerine sebep olacak çok sorudan kaçınmaları gerekir diye düşünüyorum.

    13- Her şey kötü gittiği zamanlar Sadece Allah'a c.c. sığınabilirim.

    14- Geceleri gündüzlerden daha hayırlıdır. Ama onu yeteri kadar değerlendiremiyorum.

    15- Başkalarına göre ben ? Başkalarına sormak lazım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolcu, saygı duyarım :)
      Yine de cevaplamışsın, teşekkür ederim.

      Sil
  2. Gunaydın Sevgili Hamiyet, Mim konusunda aynı senin gibi düşünüyorum.
    Bir ara vakit bulursam yazarım sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreğimdeki yağmurlar, sabah günaydınına cevap yazamadım ama iyi akşamların olsun :)

      Sil
  3. güzel yanıtlar vermişsiniz sevgili hamiyet hanım :) en kısa sürede yazıcam inş mimi :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel cevapların, teşekkür ediyorum o zaman:)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Hamiyet Hanım.

    Bu Mim olayını ben de pek sevmiyorum ama, ne yapalım. Katılacağız çaresiz. Ama ben kimseyi mimleyemem.

    Mim sorularına verdiğiniz cevapları okumadım. Soruları almak istedim ama, herhalde bloğunuz fare ile taranıp kopyalanmaya karşı korunmuş.

    Size zahmet olacak ama, soruları benim son blog sayfama yorum gibi atarsanız ben oradan soruları alır ve daha sonra silerim.

    Mim sorularına verdiğiniz cevapları okumaya ve bu konuda yorum yapmaya bilahare geleceğim. Zaten hemen bir şiir daha eklemişsiniz sayfanıza, o şiiri de okuyup düşüncelerimi paylaşmadan asla olmaz.

    Şimdilik selam ve dualarımla birlikte Cenab-ı Hakk'a emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, kimse katılmak mecburiyetinde değil. İstemiyorsanız katılmayabilirsiniz. Ben adet yerini bulsun diye sizleri mimledim ha bu "mim" ne demek onu da bilmiyorum ya o da ayrı bir konu :) Cümleler hoşuma gitti tamamladım. Siz de isterseniz cümleleri tamamlarsınız. Sayfanıza atıyorum. Saygılarımla...

      Sil
    2. Merhabalar Hamiyet Hanım.
      Soruları atmışsınız aldım. Çok teşekkür ederim. Sorulara verdiğiniz cevaplarınızı da okudum, güzel cevaplardı.
      Selam ve dualarımla.

      Sil
    3. Rica ederim Recep Bey.

      Sil
  6. Başınız sağ olsun ve 17. Tamamlamayı çık sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pe hito, teşekkür ederim :(

      17. maddeyi zaten gülümsetsin diye yazdım :)

      Sil
  7. Ani seslerden bende acayip ürperiyorum , yalnız değilsin :)

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net