~~~~~~~~~~~~~~~

Blogcan Papucu Yarım Çık Dışarıya Oynayalım !



Oldum olası mimlere katılmayı hep reddetmişimdir ama sevgili  Maviye iz süren arkadaşımın oyunu hoşuma gitti ve katıldım. Siyah cümleler oyunu başlatan arkadaşın cümleleri renklilerse benimkiler. Hadi tamamlayalım bakalım cümleleri. 

1- Elimden gelse gözyaşı döken bir çift göz bile bırakmazdım dünyada.

2- Kendi kendimi kontrol etmekte karşımdaki haksızken haklı çıkmaya çalışırsa zorlanırım. 

3- Beni en çok kaygılandıran şey sevdiklerimi kaybedeceğimi düşünmek.

4- Hayatımın en kötü anı aniden annemi kaybedişim.

5- Yalnızken müzik eşliğinde şiirleri yudumlarım. Kitapların sayfaları arasında dolanırım ve tabi siz sevgili blog dostlarımın yazdıklarını okurum. Birde aramızda ağlarım :)

6- Nefret ettiğim her şeye sahipken hala doymayan aç gözlüler, kendi canının parçasına sahip çıkamayan aileler, sevdiğini söyleyip de çaba harcamayan kişiler.

7- İşimi seviyorum çünkü çalışmayan bir insanın ölüden farkı yoktur. Allah kimseyi işsiz bırakmasın.

8- kadınlar/ erkekler birbirine muhtaç iki ayrı dünya.

9- Hayat bir varmış bir yokmuş.

10 - Çocukken gülmek daha kolaydı.

11- Başkalarının zayıf tarafı kendimi eleştirmemi sağlar acaba bende de var mı diye.

12- Yalan söylemek beceremeyip elime yüzüme bulaştırdığım şey.

13- Her şey kötü gittiği zamanlar durumu düzeltmeye çabalarım ama olmuyorsa dua kurtarıcımdır.

14- Geceleri severim çünkü gözler dolduğu yürekler bunaldığı vakit başınızı koyacağınız bir omuzdur.

15- Başkalarına göre ben bilmem ki neyim.

16- Kurtulmak istediğim korku birinin sessizce arkamdan gelip aniden konuşmasıyla yaşadığım korku.

17- Bazen düşünüyorum da bu felek ne kadar kelek.

18- En çok utandığım şey Allah’a karşı yanlışlarım.

19- Keşke ben dünyayı bir sihirli değnekle değiştirebilseydim.

20- Anlamıyorum neden aşk, üç harf bir ölüm..?

Ben de şimdi adet gereği sanırım birilerini mimlemem gerekiyor. Çocuk, Kelimelerle Dans,Yolcu,Yüreğimdeki Yağmurlar, Sessizkaldım, Panik Butonu, Güven, Recep Bey ve dahi blogumun güzel insanları hepiniz mimlendiniz :)
 
Theme:deluxetemplates.net