~~~~~~~~~~~~~~~

23 Aralık 2009

Ufacık Bir Ada





Ufacık bir ada düştü aklıma

Kendi küçük huzuru büyük

Nasıl gidilir bilmem oraya

Ama düştü işte ansızın aklıma…


Nur topu olmuş günleri


Demet demet açmış gülleri

Daha görmemiş kini nefreti

Ufacık bir ada düştü aklıma…


Denizi mavi kirden uzak


Güneşi sıcak pustan ırak

Ufacık bir ada düştü aklıma

Düşünceler ustan etti firak…


Hayaldir düşer ansızın akla


Bir an da ulaştırır huzura

Elbet erer tüm geceler sabaha

Belki de o ufacık ada da…

Hamiyet Akan

8 yorum:

  1. canımın içi annene büyük geçmiş olsun.
    sana da koalylıklar diliyorum.
    bu arada o adayı benim de aklıma düşürdün ne olcek şimdi:)
    lütfen öyle bir yeri bir gün bulursan yanına giderken beni de al:)
    öptüm seni ...

    YanıtlaSil
  2. Hamiyet23/12/09

    Şekerim, teşekkür ederim.

    Ah o adayı bir bulsam var ya neler olacak neler :)
    Ama bulamıyorum, ancak işte hayallerimde
    buluyor ve mutlu oluyorum. Olsun be şekey hayalide güzel eğer bu hayal gereçeğe dönerse şekeysiz olmaz elbet seni de alırım:)

    YanıtlaSil
  3. O ada tüm güzel gönüllere nasip olur umarım...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Adsız23/12/09

    Bu ada benim simeranya gibi biyer sanirim...
    Benim var oyle bi adam kacip kacip geliyorum.:)

    YanıtlaSil
  5. Sizlere mutluluklar dilerim güzel adanızda,umutlarımızı hayallerimizle süslemez isek tadı olurmu yaşamın.
    Geçmiş olsun diyorum tekrar,umarım her şey güzel olur sizin için.

    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Hamiyet24/12/09

    Tufan bey, umutlar ve hayallerde olmasa bu dünyanın kahrı nasıl çekilir bilmem.
    Annem için olan iyi dileklerinize teşekkür ediyorum.
    Saygı ve sevgiler...

    ~~~~~~~~~~~~~~~

    Evet, masal kızı senin adan gibi bir yer :)
    Şanslısın öyle bir adaya sahip olduğun için :)
    Sevgiler...

    ~~~~~~~~~~~~~~~

    Suskunadam, duana ben de amin diyorum.
    Sevgi ve muhabbetle kal...

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir ada bu sevgili Hamiyet.
    Dilerim hayalde kalmaz, uzak yollar gerekmez ulaşmak için.

    Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  8. Hamiyet24/12/09

    Kimsenin hayalleri gecikmesin ve tez zamanda gerçeğe dönüşsün inşallah diyelim.

    Teşekkürler sevgili Jadore...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net