~~~~~~~~~~~~~~~

23 Kasım 2009

Rıza Şehri Sakinleri







Özlem midir

Dokunur yüreğime böyle

Dokundukça bir şeyler boynunu büker

Dallarım tomurcuklarını birer birer döker



Beklemek midir

Yollara gözlerimi diken böyle

Her gelen uçağa bakar

Bakarda bakışlarım, beni suskunluğa katar


Sevda mıdır

Alan beni benden böyle

İçimde bir magma gibi kaynar

Kaynadıkça, tenim benliğim yanar


Çaresizlik midir

Ak çarşaflara dolanan böyle

Tırnaklarımı geçirip yatağıma

Yastığımı yaren eden gözyaşıma


Zaman mıdır

Takvim tutmazlığına neden olan böyle

İki ruhu ayrı diyarlara salan

Saldığı yerde hasretlere karan


Mevsimler midir

Tenlerimizi ürperten böyle

Güneşe yakınken

Kara kışa mahkûm kılan


Rıza şehri midir

Kabullenişlere bırakan böyle

Sabırla sevdayı karıp

Vuslata saatleri kurduran


Ben miyim, sen misin

En çok yanan

Yandıkça daha deli bağlanan


Sanırım ikimiz

Yani yüreğimiz

Yani candaki can

Yani BİZ…..


Hamiyet Akan

20 Kasım 2009­­­­__18:37

9 yorum:

  1. Şiirlerin bizleri cezbeden en güzel yanı mısraların içerisinde yaşadığımız hayatı görmemiz galiba,bazen sorarım kendime yazdıkların kadar gerçekmisin diye,insan ne yaparsa yapsın yürekten dökülene yalan katamıyor hamiyet hanım,çünkü yakışmıyor tüm bu güzelliklerin içine yalan.
    Bir yüreği yaralıdan başka kim yazabilir özlemlerin en gerçeğini,en can yakanını.
    Yine çok özel,yine çok güzel bir gönül sesi okudum,teşekkürler ediyorum Hamiyet hanım.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. aşk dilde de güzel ama yürekten böyle dökülünce en güzel

    YanıtlaSil
  3. Yüreklerimizden kalemlerimize düşen her cümle bizleri yansıtır, içimizi anlatır ve bu anlatışlarda dediğiniz gibi insan en yalın halini sergiliyor.

    Tufan bey, ben teşekkür ederim.
    Sevgi ve saygılarımla...


    ____________________

    Yagmurunzerresi2, teşekkürler canım...
    Yürekler hiç susmasın...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Newbahar24/11/09

    Hangi vakitte olursa olsun, seni okumak bana iyi geliyor.
    (Öykülerimi nihayet gönderdim.Dua et)

    Sevgilerimi bıraktım canım.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Newbahar, işte bu bugün aldığım en güzel haber oldu :) nasıl sevindim bilemezsin çünkü kaleme nasıl aşık olduğunu biliyorum. Dualarım seninle olacak arkadaşım...
    Benden de kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. şeker ne iyi etmişsin de taşınmışsın. darısı başıma. zira cidden sinir olmaya başladım blogcuya. güle güle yaz sen yeni mekanında. şiirin de her zamanki gibi çok hoştu yüreciğine sağlık. öpüldün...

    YanıtlaSil
  7. Adsız25/11/09

    dostluk tadında nice mutlu bayramlara...

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldin nevbahar01, namı diğer şeker ve benim iyilik perim :) Sen de topla ne var ne yoksa gel buraya, kurtul oralardan bekliyorum :)
    Teşekkürler, sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  9. Ben de sizin bayramınızı kutluyorum ve huzurlu bir bayram geçirmenizi diliyorum... Nice bayramlara...

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net