~~~~~~~~~~~~~~~

02 Ekim 2007

Korkarım Ben

Kader ipimiz incecik,
Kopacak diye kokarım ben.
Gün gelir, zaman geçer, karışırsa
Çözemem diye korkarım ben…

Gerçekler iner üzerime perde perde,
Sözlerim söylemekten tükenir ne çare,
Dertleri süzgeçten geçirip her gece,
Kaybolup gideriz diye korkarım ben…

Deli bir sevda serdin gönlüme,
Eritti yaktı beni kor ateşlerde.
Aşkın gözlerime bir mil çekerde,
Seni göremezsem diye korkarım ben…

Çare ararım her hecede,
Bu sevda ne cebirdir yürekte.
Derde yoldaş olurum da her gece,
Sana söz söylemeye korkarım ben…

Kadere edecek yoktur ahım,
Susar, susar kendimi yakarım,
Bir çıkmaza döner de sokaklarım,
Sana varamaz diye korkarım ben…

Bitip tükenmez ki çilem,
Bir garip haldir nereye gidem,
Teselli vermiyor yarenim kalem,
Seni yazar, yazar da susarım ben…

Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net