~~~~~~~~~~~~~~~

16 Temmuz 2008

Tüm Cümlelerimin Öznesisin

Şair telaşıyla yüreğime yansıyan,
Cümlelerimin öznesisin sen…
Bir ilkbahar sabahının buram buram rayihası,
Ruhumun sıcacık merhabasısın sen…
Işıkları renk renk bedenime işleyen,
Sıcacık güneşimsin…
Şerha şerha düşüncelerin,
Oluşturduğu en güzel hayalsin…
Tüm hayallerin birleştiği

En güçlü gerçeksin...
Baktığım aynadaki aksim,
Dağlara yansıyan sedamsın…
Kırkikindi yağmurlarının yıkadığı,
Gözleri gülen bir çocuğun masumluğusun.
Ninelerimizin anlattığı masallar gibisin,
Öylesine doğal, öylesine güzelsin…
Masmavi bir denizsin,
Bense sana mahkûm bir forsa…
Denizdeki yakamozlarım,
Gökteki yıldızlarımsın,
Uzanıp gökyüzünü izlediğim kum taneciklerim,
Yudum yudum içtiğim suyum,
Ömür soframın en güzel katığısın sen…
Sen diye başlayan tüm cümlelere aşığım.
Ben senin ruhumdaki izlerine,
Hayat veren sözlerine,
Ben yokluğun içindeyken bana uzanan ellerine,
Beni deli divane seven yüreğine,
Efsuna dönen gecelere aşığım.
Ben canıma can katan sana aşığım…


Hamiyet Akan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net