~~~~~~~~~~~~~~~

03 Aralık 2020

Kalbimi Kalbine Yasladım


Nerede olursak olalım, hangi yaban iklimi yaşarsak yaşayalım biz hep aynı yerde olacağız. Şiirlerin mısralarında nefes alıp, kitap sayfalarında elele dolaşacağız, dağ başlarının yeşilinde, tepemizdeki maviliklerde, saçlarımıza konan kelebeklerde buluşacağız. Yürek atışım, hiç kıyamadığım, gülüşü yüreğimde saklımsın. Gitmek için onca sebep varken bir türlü gidemediğimsin. Gidemedim, gitmedi yüreğim senden, hep kaldım. Var olsan da olmasan da kaldım. Gözlerinde kaldım, nefesinde, ömürlük gülüşünde kaldım. Avuçlarımdaki dudak izlerinde kaldım. Beni hiç sevilmemişçesine seven yüreğinde kaldım. Zaman koşarak uzaklaştı, benim saatim hep sende durdu. Uzaklık, ayrılık engel mi benim seni ruhumun sokaklarında ulu orta sevmeme? Engel mi yokluğun, nefesim olup dudaklarımdan içime süzülüşüne? Sanma ki seni unuttuğum bir saat dilimi var! Unutmak denilen kelime lügatımda yer bulamadı, seni unutmak aklımın ne haddine! Aminlerim gibi gerçeğimsin. Ey sevgili, ben seni uzaklardan, sessizce, dualarımla seveceğim. Sana gülüşlerimi, sevişlerimi, sinirlenişlerimi, ağlamalarımı, mutluluğunla avunmalarımı bilmeyeceksin. Kokunu almayacak, gözlerine bakmayacak, ellerini tutmayacak olmam seni her saniye saçımdan ayakucuma kadar sevdiğim gerçeğini değiştirmeyecek. Yanında olacağım güldüğünde, sol yanında olacağım sevgiye ihtiyacın olduğunda. Konuşmak istediğinde bir kuşun sesinde ulaşacağım sana, her şeyden sıkıldığında, dünya üzerine geldiğinde, susmak istediğinde gece gibi örtüleceğim üzerine, sessizce dinleyeceğim seni. Ben kalbimi kalbine ömürlük yasladım sevgili. Koy elini göğsüne hisset sevgimi..

Hamiyet Akan



22 yorum:

  1. Ağlıyorum şu an..
    Izninle paylaşacağım..
    Ne yaptın be Hamiyet..
    Tarif etmeyi becerebilseydim..
    Aynen böyle olurdu çığlıklarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecenin üçünde uykudan uyanıp yazdığım satırlar bunlar. Duygularına ortak olabilmek güzel bir his ama ağlattığıma üzüldüm :( Elbette paylaşabilirsin.

      Sil
  2. Nesrin Sayhan3/12/20

    Hamiyet Hanım selam olsun size ve sayfaniza, saatlerdir sayfanizdayim. Yazdiklariniz zarif bir sitem ve içten bir sesleniş.Öyle bir denge içindeki cumleleriniz gerçekten yüreğinizden kaleminize düştükleri aşikar.Tebrik ediyorum.Saygi ve sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Nesrin Hanım, sizlerden böyle geri dönüşler almak beni ziyadesiyle mutlu ediyor. Kalbimin kapılarından dışarıya taşan duygularımın kalemimden dökülerek sizlere ulaşması tarifi imkansız bir duygu. Beğeni ve yorumunuz için teşekkür ederim. Benden de saygı ve sevgilerle..

      Sil
  3. Yeniden buluşmanın güzelliği ile merhaba, hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  4. Adsız4/12/20

    Okuyayım derken bir de baktım ki üstüm başım aşk, yanlış mı oldu, içim dışım aşk. Tepeden tırnağa aşk olmuşum Aşk. Aşkın sebebinden sual edilmez, yeter ki olsun, olalım, olsunlar. Ki dünya daha güzel olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ne güzel bir yorum, teşekkür ederim.

      Sil
  5. Kalbi bir başkasının kalbine ömürlük yaslamak. İşte o bir başkası sizin eşiniz ise ne güzel olur.

    YanıtlaSil
  6. Blogunun ismini o kadar doğru seçmişsin ki. Yürekten kaleme... Yazdığın her bir dize, yazdığın her bir zerre yürekten kaleme dökülmüş, oradan da diğer yüreklere saplanmış bir ok misali. Yine bu yazınla dizelerin ( zerrelerin ) ok gibi saplandı yüreklere. Bende bu oktan nasibimi aldım. Senin nasibinle nasiplendim. Eminim ki okuyan herkes kendince nasiplenecek, yeşerecek yürekleri her şeye inat.
    Kalemine, yüreğine, emeğine kısaca her bir zerrene sağlık. Yine dizelerinle uzaklara, gidemediğimiz ve belkide hiç gidemeyeceğimiz diyarlara götürdün bizi. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüreklere dokunabilmişsem ne mutlu bana. Bu güzel yorum için teşekkür ederim. Sevgiyle kal Meczup Yazar

      Sil
  7. Ayça4/12/20

    Canım arkadaşım naptın sen 😔 tıkandım kaldım yazdıklarınla ve peşinden gelen şarkıda eklenince dağıldım burda. Kalemine yüreğine selam olsun. Şu kovid bitsede buluşsak uzun zaman oldu seni görmeyeli özlendin 😊 Ayçadan sevgiler namı diğer deli Ayça 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayça'cım seni burada yorumlarda bulmak beni çok şaşırttı :) Hoş geldin, iyi ki geldin, blogumu şenlendirdin :) Evet uzun zaman oldu, bende özledim seni kuzum.
      Haberleşelim mutlaka ve pandemi bitince de mutlaka görüşelim inşallah, çok öpüldün :)

      Sil
  8. Merhabalar.
    Bir kalp bir kalbe ancak bu kadar yaslanabilirdi. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, teşekkür ederim.
      Saygılarımla..

      Sil
  9. bir kalbe güvenle yaslanıp ondaki sevgiyi bu kadar iyi hissettirmek...yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler mavimm, senin de her bir tarafına sağlık :)

      Sil
  10. Hamiyet, bir gün nefes almayacağını düşün... Ondan bir eser kalmaycağını... Hiçbir şey olmasa da karşında olmasının verdiği mutluluğu... 1 saniye bile olsa... Bu çok değerli ama bunu varken fark etmek tabii... Diğeri çok yoruyor çünkü... çok hem de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saatlerin, dakikaların ve dediğin gibi hatta saniyelerin değerini bilerek yaşamanın ve yaşatmanın güzelliğini keşke herkes bilebilseydi be Serkan, o zaman yaşanmazdı acılar, dağılmazdı kalpler. Herkes daha fazlasını istediği için mutsuz insanlık. Oysa o nefes aldığı için, o bir yerlerde gülümseyebildiği için mutlu olabilmenin değeri paha biçilemez. O halde bir saniyede olsa verdiği mutluluğu bir ömür kalbinde taşıyabilenlere selam olsun diyelim.

      Sil
  11. ah hepimizi böyle düşünenler olsaaaa :)

    YanıtlaSil
  12. Şahane... emeğine kalemine sağlık sabah sabah yüreğime işledi..

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net