~~~~~~~~~~~~~~~

08 Aralık 2020

Açtım Tüm Perdelerimi

Tam karşımdaki sokak lambasına bir martı kondu, beyaz kanatlarında özgürlük, bakışında sen vardı. Senin gibi güçlü, senin gibi asil bakışlarıyla uzun uzun baktı. Onu seyrederken elimdeki kahvemin soğuyup gitmesinden anladım saatlerdir orada öylece oturup kaldığımı. Çoğu zaman dalıp gidiyor gözlerim, bazen böyle bembeyaz bir martıya, bazen bir çiçeğin yapraklarına, bazen de denizin uçsuz bucaksız sonsuzluğuna. Belki tatlı bir hulyadır yaşadığım, belki kahramanı eksik bir masal, belki dağ başı ıssızlığında yalnızlık. Her gün havalanır düşlerimden bir martı, konar yalnız ruhumun saçaklarına. Ben hep açarım perdelerimi dolasın diye odama. Oysa özlemin göz gözü görmeyen saatleri yüreğime bir mızrak gibi çakılıp kalır ve her doğan gün gözyaşı sebebi özleyişler sunar sol yanıma. Nasıl bir özlemektir bu bitmiyor, eksilmiyor. Namlusuna sensizlik sürmüş gerilla gibi bir hayat tam karşımda. Bense inadına beyaz bulutlar yürütüyorum dağ başlarına. Coğrafyasını kaybeden zamanın içinde martılar konduruyorum saçaklarıma, çiçeklere su veriyorum. Bir görsen sevgilim nasıl çiçek çiçek yüreğim. Nasıl da aşk bulmuşum sende, nasıl da aşk olmuşum her saniye ve nasıl da aşk olmuşsun bana geçmişten geleceğe. Şimdi boğulur mu bu yürek düştü diye bir yokluk denizine. Şu an seni nefes gibi çekerken içime, Ümit Yaşar'ın cümleleriyle bir buse bırakıyorum boynunun sağ köşesine "Boynunda bir yer vardır, ben bilirim. Ne zaman oradan öpsem, değişir gözlerinin rengi, yanar dudakların, terler avuçların.."

Hamiyet Akan

  

20 yorum:

  1. Merhabalar.
    Bu güzel paylaşımınızda buram buram huzur, sevgi, özlem ve hasret kokuyor. Acıyı bile tatlı söyleme tarzınız, insana pozitif enerji veriyor. Büyük bir keyifle ve zevk alarak okudum. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, beğeni ve yorumunuz için teşekkür ederim.
      Sağlıkla kalın.

      Sil
  2. Kemal Aykan9/12/20

    Hamiyet hanim cümlelerinizle aşka seslenişinize Ümit Yaşar Oğuzcan'ın cümleleri çok güzel eşlik etmiş tebrik ederim

    YanıtlaSil
  3. perde martı aşk özlem :) valla aşkı senin gibi anlatan yok yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hislerimi aktarabiliyor olmak güzel bir duygu Deep :)

      Sil
  4. bilokun son yazımdağğğ :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzelmiş keyifle okudum kucak dolusu sevgiler sağlıkla kalın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim. Çok teşekkür ederim. Benden de kucak dolusu sevgiler.. Sağlık ve huzurla kalın.

      Sil
  6. Nasil biz özlemektir bu, bitmiyor, eksilmiyor... cok guzeldi. Yüreğinize saglik

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel betimlemeler var

    YanıtlaSil
  8. Adsız16/12/20

    Merhaba yazılarınızı okudum ve çok beğendim Bloğunuzu takipteyim :) Sizide bloğuma davet ediyorum davetimi kırmaz gelirseniz çok mutlu olurum :)

    Blog adresim: https://yusufakmann.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz :) Çok teşekkür ederim. Elbette geleceğim :)

      Sil
  9. Su gibi akan bir yazı. Huzur içinde okudum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Huzurlu akşamlar :)

      Sil
  10. Ah yine ne güzel satırlar bunlar..öyle çok şey yazıp sildim ki şu an

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.

      Çok mutlu bir akşam diliyorum :)

      Sil
  11. özleyişlerin en güzel vuslatlara açılsın şiir yüreklim...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavimm, ne güzel bir dilek bu :) Çok ama çok teşekkür ederim. Yüreğin hep şen olsun e mi :)

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net