~~~~~~~~~~~~~~~

29 Kasım 2020

Senden Sonrası


Senden sonra diye başlayan cümleler kuracağım şimdi. Uzun uzun cümleler, direnen, can çekişen cümleler kuracağım. Senden sonra çok gezdim, şehir şehir diyar diyar. Bulamayacağımı bile bile unutmak diye bir sokak aradım her gittiğim yerde. Depresyon denilen tuhaf bir sokağa girdim, kayboldum yokluğun dehlizlerinde. Çok ağladım, öyle çok ağladım ki gözyaşım kurudu tıpkı canım ülkemin şimdilerde can çekişen barajları gibi. Yürek iklimim senden sonra kurak bir çöle döndü. Çok kırıldım, çok durdum, çok duruldum. Bir süre boş baktım, boş gördüm tüm dünyayı. Yere göğe sığamadım, odalar duvarlar küçüldü, ben içinde seni mi kendimi mi yitirdim bilemedim. Senden sonra çocukluğuma eyvallah deyip büyüdüm. Gecelerim hiç kolay değildi, uykuları kaybettim seninle birlikte. Sen diye nöbetlere durdum gecenin en zifirisinde. Bir şarkı, bir şiir yetti can evimden vurup beni yerle bir etmeye. Birkaç yudumla kendimi unuttuğum mey senden sonra dolup taştı kadehlere de unutturamadı seni kalbime. Her gün bir haber bekledim, o canım dudaklarından düşecek bir cümleye hazırdım ömrüm vermeye. Beklemesi, savaşması zor bir döngüydü sensizlik. Senden sonra beklentilerim azaldı, sevinçlerim kırıldı, umutlarım filizlendiği yerden kurudu. Sen rengarenk bir gökkuşağıydın elimi uzattım tutamadın. Senden sonra karanlık bulutlar sardı. Gün yirmidört saatti ve ben her saniyesinde yokluğunda sana kızdım. Kızdım, kızdıkça daha çok sevdim, küsmedim küsemedim, daha çok özledim. Hayat senden sonra devam etti elbette. Öldüm mü, ölmedim ama saçımdan ayakucuma dek sana kırıldım. Kırdığın her parçamı görme diye süpürdüm yüreğimin en gizli köşelerine. Ruhumu sensiz doğan günle birlikte gömdüğümü bilme diye çokça güldüm. Ey Aşk, seninle bir saklambaç oynadık ve ben o gün bugündür elma diyorum çıkmıyorsun. Şah damarım gibi yakınımdasın ama yoksun...

Hamiyet Akan

13 yorum:

  1. Merhabalar.
    Aşkı öyle güzel özetlemişsiniz ki, çağırıyorsunuz gelmiyor; şah damarımız kadar yakınımızda, ama yanımızda değil. Kaleminize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, yorumunuz için teşekkür ederim. Sağlık ve esenlikler diliyorum. Saygılarımla..

      Sil
  2. offf hadi çıkar belkiii :)

    YanıtlaSil
  3. Carine1/12/20

    j'ai vraiment aimé

    YanıtlaSil
  4. aşkın insanı büyüleyen, dönüştüren halini özlüyoruz belki...
    yüreğine sağlık canımmm:)

    YanıtlaSil
  5. Yazıyı okuyunca hissetim ki, ben aşk vs konusunda baya körelmişim. Ne duygu kalmış ne de his :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen derinlere itiyoruz ve yüzeye çıkması uzun zaman alıyor veya bir gün aniden bir volkan gibi yüzeye çıkıveriyor.
      Yani demem o ki vardır o his ve duygular vardır :)

      Sil
  6. Okudukça aslında kendimden bile sakladıklarım aklımdan geçiyor. Paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Okuyunca kendimden bile sakladıklarım aklımdan geçmeye başladı. Paylaştığın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bir yazı, bazen bir şiir veya şarkı içimizde saklı kalanları su yüzeyine çıkarmaya yetiyor. Ben teşekkür ederim ziyaret ve yorumunuz için.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net