~~~~~~~~~~~~~~~

27 Kasım 2020

Gökkuşağı

                       
Bir gökkuşağının tüm renklerini kucaklayarak
Yüreğimden vuruldum sana.
Saklama renklerimi karanlık bulutlara.
Hırçın rüzgârlara dayanmayı
Boynu bükük ezberletme bana.
Geceleri saplama yüreğime bir mızrak gibi.
Bir adımlık hayat kıyısında
Issızlığın ayak seslerini dinletme.
Her yazılışında şiirlerime hasret düşürme.
Yağmurlarda üşütme.
Ey Aşk, gülüşünü topla gel.
Tüm aykırılıklarınla yine sokul aklımın odacıklarına.
Özlemin bekledikçe yıllanan şarap gibi yüreğimin mahzeninde.
Gel, başaklardan kopup gelen rüzgâr gibi.
Sevdasını gözlerinde tutan bahar gibi.
Güneşin avuçlarında nefes alan papatya gibi.
Gel ey sevgili, bulutları topluyor çocuklar. 
Az sonra yine gökkuşağı çıkar

 

Hamiyet Akan
 


4 yorum:

  1. Seni her daim..
    Her zaman da
    Her an da
    Okumak güzel..
    Yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları duymak benim için çok değerli. Çok teşekkür ederim arkadaşım. Yüzünden gülücükler, yüreğinden sevgi eksik olmasın.

      Sil
  2. Merhabalar.
    Önce kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Şiirinizden öyle etkilendim ki, kaç defa okuduğumu hatırlamıyorum. Benim zaten adetimdir, bir şiiri en az on kere okurum. Neden? Emek verilmiş böyle güzel şiirlerin satır aralarında bakıp da göremediğim bir şey kalmasın diye. "Ey aşk gülüşünü topla gel" derken; olacakları nasıl da biliyordu gönül. Hasret, hep boynumuzu bükmüştür. Zaten şu yalan alemde kaç günlük ömrümüz var ki, onu da böyle boynu bükük hasretle mi geçirelim? Daha yazacak çok şey var ama, tadında bırakmakta yarar var.
    Tekrar kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, bu değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Şiire gönül vermişliğiniz içinde ayrıca teşekkür ederim. Saygılarımla..

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net