~~~~~~~~~~~~~~~

20 Ocak 2020

Zaman Özlemini Bırakıyor Avuçlarıma



bir deniz kenarında kendi suskunluğumu öpüyorum
omzuna bırakamadığım başım ağrıdan zonklarken
göz pınarlarımda okyanus oluyor nehirlerim 
boğulmak böyle bir şey sanırım sevdiğim
çok şey söylemeye çalışırken
hiçbir şey diyemediğim bir okyanusa teslim olmak
savunmasız, hareketsiz öylece dalıvermek derinlere
seni düşlediğim bir iklimin kollarında yaprak dökümü gibiyim
sırtımda bir yolculuktur özlemin gittiğim her yer oluyorken
hiçliğin ortasında dört yanım yokluk denizi
dalga dalga köpük köpük kayboluyorum
yüzümü deniz kuşları eskitiyor
lime lime eksiliyorum yokluğunda
denizin iyot kokusundan diyorum herkese
oysa özleminden titriyor burnumun direği
gözlerime yürüyen yaşlar ele veriyor gizimi
ah be aşk
uçurtma ipine sıkı sıkı tutunan çocuk sevinçlerinden getir bana
kırlarda meleyen kuzuların nefesinden üfle yüreğime
ben yoruldum sensizliğin yüreğime çakılan bekleyişlerinden
görmüyorsun parmak uçlarımda yürür gibiyim hayatın içinde
bir beden sürüklüyorum sadece oradan oraya
ruhumu getirip bırakıyorum şu beyaz sayfalara
onlarla büyüdüm, onlarla nefeslendim
onlarla sabrettim gözlerinsiz olmaya
bir iskelede gökkuşağını yakalamak gibiydi gözlerin
bir değil binlerce dileğim kabul makamındaydı sanki
bakıp bakıp şükre uyandığım bir sabahın aydınlığıydı
şimdi gözlerinsiz sararan vakitlerle bir başımayım
özlemin doğuyor sabahları penceremden
yavaşça sokuluyor koynuma her gecenin karanlığında
üzerimden akan sudur özlemin dokunmadık bir zerrem kalmadı
içimde attığın adımların sesi yankılanıyor dört bir yanımda
duymuyorsun, görmüyorsun, bilmiyorsun
avuç avuç sana topladığım denizkabukları şimdi yetim
kelebeklerde ölürmüş sevgisizlikten yeni öğrendim

Hamiyet Akan
20.01.2020






4 yorum:

  1. Çok beğendim👏🏻 Yüreğinize sağlık🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Sevgilerimle..

      Sil
  2. Reyhan24/1/20

    Bir süredir sayfanızda geziniyor okuyor okuyor ve tekrar okuyorum. Çok güzel Hamiyet hanım hepsi çok güzel duygu ve anlatım içerisindeler.Tebrik ediyorum sizi. kaleminiz var olsun yüreğiniz sağ olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Reyhan Hanım, içten sözleriniz için çok teşekkür ederim. Sizlerinde yüreği sağolsun.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net