~~~~~~~~~~~~~~~

24 Ocak 2020

Ne Vakit Sana Sarılsam Ruhum Ruhuna Değerdi

                                                                
                                                             
Sarıldım orman oldum
Yeşilin her rengine boyandım.
Sarıldım deniz oldum,
Yüzlerce balıkla yarışa tutuldum.
Sarıldım gökyüzü oldum,
Yıldızlara salıncak kurdum.
Sarıldım hayat oldum,
Ölüme meydan okudum.
Sarıldım şiir oldum,
Mısra mısra sana yazıldım.
Sarıldım sonsuzluk oldum,
Sonsuz defa aşkına kapıldım.
Sarıldım bedenimi bıraktım,
Ruhumu ruhuna yoldaş kıldım.
Ey Aşk,
Ben sana sarılmayı çok sevdim.
Şimdi sensizliği kucaklayan
Bu kollarımı söyle neyleyim?

Hamiyet Akan
24.01.2020


18 yorum:

  1. Çok güzel, yüreğinize sağlık🤗

    YanıtlaSil
  2. Fuat Soylu24/1/20

    şiirleriniz çok güzel hamiyet hnm

    YanıtlaSil
  3. Sarılmak ne güzel bir his öyle değil mi? Şiirinizle daha çok anlam kazandı şimdi de...

    YanıtlaSil
  4. heeeey her zamanki gibisiin iyisiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende her zamanki gibi güzel yüreklisin Deep :) Teşekkürler ve sevgiler

      Sil
  5. Yazılarınızda huzur buluyorum, elinize ve yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu duyguları hissettirebiliyorsam ne mutlu bana. Çok teşekkürler. Sizinde yüreğinize sağlık. Sevgiler..

      Sil
  6. Ne güzel betimlemişsiniz... Yazılarınızı çok severek takip ediyorum.
    Rica etsem müsait olduğunuz bir vakit benim bloğuma da bakar mısınız? Zira görüşleriniz önem arz ediyor benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlerden böyle dönüşler almak beni çok mutlu ediyor, teşekkür ediyorum. Elbette seve seve gelirim :) Sevgiyle, huzurla, aşkla kalın.

      Sil
  7. Çok güzel dizeler, yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Huzur yüreğinizden, gülücükler yüzünüzden eksik olmasın.

      Sil
  8. Adsız31/1/20


    "Bu yaşa geldim içimde bir çocuk hâlâ
    Sevgiler bekliyor sürekli senden.
    İnsanın bir yanı nedense hep eksik
    Ve o eksiği tamamlayayım derken,
    Var olan aşınıyor azar azar zamanla.

    Anamın bıraktığı yerden sarıl bana."

    Sizi tanımam bir şiirlerinizi tanırım birde bana yaşattığı duyuları buna mütevellit gelip duraklarım kapınızda bir lahza huzur veya hüzün alır devam ederim yola.Kalbinize sağlık kaleminiz var olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz yüreğimden dökülen cümlelerimin arasına. Çok teşekkür ederim. Sizlerden gelen geri dönüşler beni ziyadesiyle mutlu ediyor. Hüzünden uzak huzurlu günler diliyorum.

      Sil
  9. Adsız6/2/20

    Çok güzel duygu yüklü

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net