~~~~~~~~~~~~~~~

18 Kasım 2019

Aşk Buldum Sende, Aşk Oldum Yerden Göğe



Ey uyku diye yatmalarım, ey uykularımdan uyandıranım, sen bilir misin düşlerime takılıp kalan martıların yalnızlıklarını? Denize bir taş gibi düşüveren umutlarımın kimsesizliğini? Yada her gözlerine baktığımda yüreğimde oluşan güvercin ürkekliğini? Sen ki çaresiz bırakmışsındır beni mevsimlerinde bahar kovaladığım bir zamanın ortasında. Nedir bu sevmelerine düşkünlüğüm, nedir bu hayalinle oluşan baş dönmelerim, ellerimin avuçlarına olan açlığı nedir..? Özlemin cenderesine sıkıştırdığın kalbimin içinde hala nasıl nefes alıp veriyorsun ey Aşk! Rüzgarın ölüm, yağmurun hasret biçiyor ömrüme ve ben hala limitsiz seviyorum seni. Yaşıyorum kendimden öte bir şeyleri hiçbir yerin içinde. Her sensiz geçen saatin tiktak sesinde sararıyor vakitlerim, yaprak döküyor benliğim. Uzaklardan gelen bir trenin buğulu  camları gibi flu bir geleceği taşımaktayım yolculuk diye sırtımdaki heybemde. Oysa sen hala dağların başına yürüyen bulutlar gibisin içimin zirvelerinde. Ey Aşk, aşk buldum sende, aşk oldum yerden göğe. Şimdi söylesine sevdasında nar taneleri gibi çoğaldığım aşk nerede?

Hamiyet Akan
18.11.2019

13 yorum:

  1. Ah bu yalnızlık..Ah bu aşk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayamıyoruz kaç "Ah" dökülüyor dallarımızdan..

      Sil
  2. Adsız19/11/19

    Affet!
    Seni seveceğim hep bu yüzden...
    Bu şehri sevdiğim gibi
    Yağmurlarından sonra senin diye çekeceğim kokusunu yağmurun
    kokunu bilemeden....

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir sesleniş :)
    Yüreğine sağlık 💕

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir sesleniş, yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. baak son yazımdasın hihihi :)

    YanıtlaSil
  6. Kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu beğendim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz,sizi ve bu yorumu görecek olan herkesi blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz ve teşekkür ederim. Sevgilerimle..

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net