~~~~~~~~~~~~~~~

24 Ekim 2019

Yosun Kokulu Hasret


   


Sessiz bir gece sere serpe serilmiş onu sarmalayan kolların koynuna. Ben gecenin ayak uçlarına kurulup yazıp yazıp silmekteyim onca sevda şiirini. Zaten yazdığım şiirlere sığmıyor hayalin. Yüzünü anlatsam bir ummanın içinde kayboluyorum, gözlerini anlatmaya kalksam binlerce güvercin havalanıyor ve aklımın içini bir görsen nasılda toz duman oluyor, ha birde ellerin var tenimin kayıp coğrafyasını bulmaya çalışan. Yalınayak sahipsiz gecelerimde kayıp giden bir yıldızdır hayalin. Ve sensizlik kokan puslu sabahların girdabında sürüklenirken hangi cümleye tutunsam yokluğuna boğuluyorum gök gürültülü bir yağmurda. Ey Aşk, ben severken seni yosun kokulu bir hasret doğurmuşum. Ah şimdi kokladıkça sızlıyor burnumun direği...

Hamiyet Akan
24.10.2019
02:00

4 yorum:

  1. yoğun özlemi hissettim yanii :)

    YanıtlaSil
  2. Fonla birlikte inanılmaz güzel :)
    Fon olmasa da güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizlerden böyle şeyler duymak çok güzel :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net