~~~~~~~~~~~~~~~

20 Haziran 2019

Bir Ayışığı Bilmecesidir Bu Sevda Hayalinle Köşe Kapmaca Oynadığım


sevdim seni bir kuşun kanadına takılıp uçar gibi
akreple yelkovana kafa tutup zamanı durdurur gibi
ayrı düşen deniz kabuklarını birleştirmeye çalışarak sevdim
bir gül goncasıydın kalbimin ortasında açtın
sarmaşıklar gibi sararken ruhumu gamzelerinin büyüsü
yersiz, yurtsuz, çırılçıplak kalarak sevdim seni
liman ve rüzgar kokusunda
beyaz kentin dar sokaklarında
kaybolarak, bularak, korkarak sevdim seni
elim yüzüm toz toprak caddeler karanlık
karanlığın ortasından ellerin uzandı gönlümün ortasına
rengarenk ışıklar, sayısız yıldızlar yağdıran ellerin
ve ben ellerinden aşk şarabını kana kana içtim
rüzgarlarında sırılsıklam olarak sevdim seni
iki yaşamı bir edeceğimiz bir dünya bulmak istercesine yürüdüm
yürüdükçe her bir adımda binlerce sevdim seni
oysa yaşam eğri büğrüydü
düşeceğimi bile bile sevdim seni
asılı kaldı havada tatlı zamanlar yinede sevdim
yaz geldi, ağaçlar yeşerdi
kuşlar bir yerlerden göç edip geldi
bahçemdeki fidanlar meyveye durdu
ben hep sana, hep seninle durdum
tevazuyla, saygıyla, aşkla durdum
hayata bir iskemle çekip elim yanağımda bekledim
yazın tozlu aynalarında bir izdüşümün kaldı
tozlarını silip yine sevdim
kanım oldun, korkum oldun, ölümüm oldun
öldükçe yeniden doğdum ve yeniden sevdim seni
yüreğimin sahiline çarpan dalgaların şiddetinden battı tüm gemilerim
boğulurken can simidim oldu sözcüklerim
gündüzlerime geceler akarken
pencerelerimden acı aktı yine sevdim
ellerimin içinde ellerin kalmış gibi sıktım ellerimi
öpüşlerine tutunamamış dudaklarımı
attım karşımda boylu boyunca uzanan denizin dalgalarına
dalgalar öptü gelip gidip çakıl taşlarını
ben her dalgada, her çakıl taşının kımıldayışında sevdim seni
ah be Aşk nasıl bir müşkülsün sen içimde
nasıl bir muammasın, nasıl bir hakikatsin sen
ve ben bak nasılda hadsiz sevdim seni şu hudutsuz hayatta
seninle her vuslat firak çekirdekleri ekerken içime
sevdim seni ey hakikatleri perdeli hale getiren hakikat
dağ tapınağının kapısında ki bir geyiğin telaşıydın oysa
alalacele sevişlerine teslim olarak sevdim
var olan ve var olabilen her şeye kafa tutarak sevdim seni
mahmur yıldızımdın sen gecemin sabahına neşe getiren
ve ne varsa öylesine yürekten sevdiğim işte o bakışında
unutmadım üzerime yığılan hüzünle geçen yıllarda
şehirler bir bir yıkıldı, sokaklar tarumar oldu unutmadım
gel ey Aşk, biraz daha çalı çırpı at içimdeki ateşe
gel yak beni, dağıt beni, savur beni
geçmişten kopar getir dudaklarıma bırak bir parça nefesini

Hamiyet Akan
20.06.2019
01:39



7 yorum:

  1. Adsız20/6/19

    Kaleminize kuvvet. Ellerinize sağlık👍👍👏

    YanıtlaSil
  2. Kaleminize sağlık. Parçayı okuduktan sonra dinledim. Bir sonrakine ikisini bir arada anlamay çalışırım :)

    YanıtlaSil
  3. kaleminize sağlık, müzik de tam hissi yansıtmış tebrikler!

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar Hamiyet Hanım.
    İki yaşamın bir edileceği bir dünya bulmak!.. Ne güzel olurdu... Yine çok yoğun bir duygu seliyle kaleme alınmış çok güzel dizeler okudum. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim. Selam ve saygılarımla Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, teşekkür ederim.
      Mutlu akşamlar diliyorum.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net