~~~~~~~~~~~~~~~

07 Kasım 2018

Sükuta Sığmayan Sevmeler


   

Yok öyle benim siyaha beyaz, eğriye doğru deme huyum. Neysem oyum. Dinlemek istersen anlatırım hem de uzun uzun çünkü benim tükenmek bilmez öznesi sen olan cümlelerim var. Bir yüreğim var adını melodi gibi içimde mırıldanan. Ağıt tutmaz gökyüzüm, sükut etmez mavilerim var, altında sen varsın diye. Susuz nehir yataklarına değil çağlayana teslim etmişim bedenimi, görmek istersen şayet. Hele odamın duvarlarına yansıyan bir izdüşümün var ki dağ başında yaktığın ateş kadar sıcak, üstünde parlayan ay kadar gerçek. Biraz yaklaşsam sanırım ki nefesine değecek nefesim aniden.
Ah be sevgilim, sevdin beni sevmedin değil. Ama korkarak sevdin. Kaçarak, susarak sevdin. Bense seni savaş meydanındaki savaşçı gibi sevdim. Her yanımda kılıç darbesi ile yeniden dirilip ayaklarına serildim.

Hamiyet Akan
16/10/2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 
Theme:deluxetemplates.net