~~~~~~~~~~~~~~~

15 Aralık 2017

Can Yangısı


    

İlk defa canımın acısına rağmen, kanamıyor yüreğim.
Öyle çok toz duman oldu ki içim, dahası yok!... 
Bundan sonrası vazgeçiştir aşkın bedenlenmiş halinden.
Bürünmektir hayali ruhaniyetine en derinden.
Vuramazsın beni artık gökyüzünün sonsuzluğunda.
Ey Aşk, sakın artık gelme!
Yönüm, yolum, önüm, arkam senken,
Gizlisinde yitip gittim senin kayıp haritanda.
Yokluk şehirlerinde ışık yoktu, kör oldum.
Öyle şarkılar söyledim ki duyan yoktu, lal oldum.
Engin bir deniz idim, karaya kovuldum.
Tuz yiyip tuz içtim, susuzluktan boğuldum.
Güne uzandım, geceye savruldum.
Cennetin kapısındaydım, uzaklara kovuldum.
Yollardan geçtim, sana koyuldum,
Varmak için değil, almak için hiç değil...
Az gittim, uz gittim, dere tepe sen gittim, yoruldum.
Yüreğimi avucuna bıraktım, kayboldum.
Senden önce karlı dağ idim, alev alev od oldum.
Gel gör ki tüm yangınlar yandı geçti yurdumda,
Bana düşen külleri süpürmek idi, süpürdüm gitti, 
yok oldun, yok oldum,
yok...

Hamiyet Akan
15.12.2017
02:10

 
Theme:deluxetemplates.net