~~~~~~~~~~~~~~~

23 Kasım 2017

Ne Sevmeler Biriktirdim Sana


 

Ne sevmeler biriktirdim sana
Anamın ak sütü gibi helal
Çocuk yüzleri gibi parlak
Bahar yağmuru gibi saf

Ne sevmeler biriktirdim sana
Dağ başında açan çiçek gibi taze
Sol cebi tepeleme özlem dolu
Bakışı aşk, gülüşü aşk, nefesi aşk

Ne sevmeler biriktirdim sana
Dalgalanıp kıyında durulan
Dünyaya kafa tutup önünde eğilen
Bir asi rüzgâr belki ve belki de bir esir gibi

Ne sevmeler biriktirdim sana
Etrafa saçılan nar taneleri gibi bereketli
Parıltılı bir zaman gibi canlı  
Suya kavuşur gibi ömrümün yatakları

Ne sevmeler biriktirdim sana  
Dizleri kanasada koşan çocuk gibi inatçı
Bir meczubun düşünceleri gibi şuursuz
Ve bir alimin zihni gibi çığır açan

Ne sevmeler biriktirdim sana
Gecenin karanlığını silen çıra ateşi gibi 
Nefesimin ciğerime doluşu gibi sıcak
Tüm korkulardan, karanlıklardan ırak

Ne sevmeler biriktirdim sana
Yapboz parçaları gibi birbirini tamamlayan
Yokluğunda eksilip kaybolan
Ne sevmeler biriktirdim sana
Şah damarın gibi yakın ölüm kadar uzaktan

Hamiyet Akan

22.11.2017


 
Theme:deluxetemplates.net