~~~~~~~~~~~~~~~

20 Temmuz 2017

Müptelay'd'ım Sana Ne Gerek Var ki Şimdi Bu Vedaya


Kanser benim tabirim ile bedenimizdeki başı boş uyuz hücreler hatta tedavi gördüğüm sıralarda çok afedersiniz kıçı kırık hücre bozuntuları derdim. Size yenilmem deyip atlatmıştım bu mendabur hastalığı ama dün gece çok sevdiğim bir insan bu uyuz hücre bozuntuları yüzünden hayata veda etti. Her seferinde görüyorum ki bu hastalık insana bir kez geldim mi bedeninde sinsice bekliyor ve fırsat bulur bulmazda... neyse diyeceğim şu ki dün gece Harun Kolçak'ın ölüm haberini aldığım anda allak bullak oldum. Daha nisan ayında Kadıköy konserine gitmiştim ve o gün gözümden kaçmamıştı Harun Kolçak'ın zayıflamış ve bitkin hali. Benim için çok çok özel bir insandı. Ruhu şad, mekânı cennet olsun. Güle güle güzel insan dilimden düşmeyecek şarkılar ve giderayak aklımdan silinmeyecek anılar bıraktın bana. Hani o guzel sesinle diyordun ya: "Ağlat beni sana da bu yakışır. İnsan bu elbet bunada alışır." Bu acı hiçte alışılacak türden değil :(

“Ölüm hayatta birçok şeye anlam katıyor. Ölümsüz olsaydık, birbirimize değer vermezdik"
"Unutma; sen gelecek planları yaparken, hayat da kendi planlarını yapıyor."
Harun Kolçak

 Harun Kolçak-Yanımda Kal
 
Theme:deluxetemplates.net