~~~~~~~~~~~~~~~

05 Mart 2016

Bir Eylül Sabahı



Gidişin bir eylül sabahıydı...
Gidiyordun beni bırakıp zamanın unutkanlığına.
Akreple yelkovan yüreğime celladın kılıcı gibi iniyordu,
Kopuyordu her darbede bir parçam daha.

Gidişin bir eylül sabahıydı,
Yapraklar dökülüyordu sokaklara.
Her yaprak adınla düşüyordu,
 Üşüyordum her yaprak düştüğünde kaldırıma.

Gidişin bir eylül sabahıydı.
Soğuk rüzgarların koynunda,
Boğazıma yumru yumru sensizlik diziliyordu,
Eziliyordum yüreğime inen ağırlığın altında.

Gidişin bir eylül sabahıydı,
Gitmeler yanardağın lavları gibiydi dudaklarımda,
Varlığımın dört tarafını yakıyordu,
 Her hücrem eriyordu bedenimden ruhuma.

Gidişin bir eylül sabahıydı,
Doyamamıştım, hasrettim kokuna oysa.
Ellerim sana veda etmeyi bilmiyordu,
O ellerim ki ellerini yeni tanıyordu daha.

Hamiyet Akan

 
Theme:deluxetemplates.net