~~~~~~~~~~~~~~~

08 Ekim 2015

Yakın Uzak



Bilmiyor olabilirim ama hissediyorum tüm acılarını.
Ve istiyorum ki acılarımızı beraber silelim.
Ağlayacaksak da güleceksek de bir olalım.
Kibirli olmadığını anlayacak kadar da seni tanıyorum.
Tutkumu merak edersen bana acı çektirme
sadece kalp atışlarıma kulak ver yeter.
Terk kitabının kapağını bile açmam sen istemezsen eğer.
Zira o kitabın dili yabancı anlamam ki zaten.
İster uzaktan de, ister yakından her durumda severim
ama sevilmeye de muhtacım bilmelisin.
Ellerin ellerime kadehlerce mutluluk sunsa da tutmam.
Gözlerin cennetim,
kapısında yatar kalkar içeriye girmeden dönerim.
Yüreğimde sevgin bir nehir gibi çağlasa da
tutar önüne set çekerim, yüreğine akmam.
Yine yapabildiğim en iyi şeyi yapar, sadece yazarım.
Gel dersen gelirim, bir kedi gibi kıvrılırım dizlerinin dibine.
Bir çay demlesen yeter, bilirim ki ellerinin kokusu siner.
Yanına ne pasta, ne bisküvi istemem,
çayıma biraz sen kat, bir yudumda sevgi koy yeter.
 Sonra kal dersen kalırım; ister bir an, ister bir ömür boyunca.
Git dersen de kabulleniş hırkamı giyer giderim uzaklara.
Ama bil ki severim seni, 
nefes kadar yakınında yada ölüm kadar uzağında...

Hamiyet Akan
 
Theme:deluxetemplates.net