~~~~~~~~~~~~~~~

06 Ekim 2015

Benim İçin



Benim için bir şey ol sevdiğim
Sıcak bir yaz günü 
İçim yanarken içtiğim su mesela
Her yer çöl kalsa da seni içeyim kana kana

Benim için bir şey ol sevdiğim
Soğuk bir kış gecesi
Soğuktan titrerken üzerime örttüğüm yorgan mesela
Dışarısı kar kıyamet olsa da seninle ısınayım doya doya

Benim için bir şey ol sevdiğim
Saçlarımı taradığım tarak mesela
Bahtım gibi saçlarım karışsa da 
Sen çözersin tara uzun uzadıya

Benim için bir şey ol sevdiğim
Bakışlarımın değdiği mavilik mesela
Her taraf karanlığa boğulsada
Seninle kavuşayım ferahlığa

Benim için bir şey ol sevdiğim
Ciğerlerime dolan nefes mesela
Ne vakit havasız kalsam
Seni soluyayım tüm varlığıma

Benim için bir şey ol sevdiğim
Bitip tükenmeyen sözcük mesela
Çoğu zaman lâl eder beni bu dünya
İşte o an düş dudaklarıma seni konuşayım sonsuzca

Benim için bir şey ol sevdiğim
Dev dalgaların arasından ışıldayan deniz feneri mesela
Ömür denizim teslim olmuş fırtınalara
Bir ışıldasan yeter ışıkların izin vermez kaybolmama

Benim için bir şey ol sevdiğim
Özgürlüğe kanat çırpan bir martı mesela
Düşersem karanlık zindanlara
Sen kanatlarını çırp ki ulaşayım aydınlığa

Benim için bir şey ol sevdiğim
Yok yok bir şey yetmez
Sen her şey ol sevdiğim bana

Hamiyet Akan
 
Theme:deluxetemplates.net