~~~~~~~~~~~~~~~

25 Mart 2015

Hasret Sabahlar



 Ah bir bilsen ne çok isterdim,
Yine bir sabahı seninle,
Bir çay eşliğinde karşılamayı.
Güneş doğarken şehrin üzerine,
Avuçlarımızda ki çayın sıcaklığıyla ısınmayı.
İçimize saklasak da olurdu kelimelerimizi,
Zaten hiç birine gerek yoktu ki,
Gözlerimiz kavuşsa yeterdi.
Ben içime binlerce şiiri akıtırdım,
Sen gözlerimden yudumlardın çay gibi.
Birbirimize öğretirdik sessiz sevmeleri,
Tensiz sevişmeleri...
Sen öylece yudumlarken gözlerimi,
Olabilirdin inan masallarımın prensi.
Bahar değerdi tüm mevsimlere,
Kalbimize çiçekler yürürdü sessizce.
Ne ellerin değerdi ellerime,
Ne de tanımadığım tenin tenime.
Bir çay yakardı dudaklarımızı,
Bir de aşk yürek soframızı,
Karşılayabilseydik
Seninle doyumsuz bir sabahı.

Hamiyet Akan

24 yorum:

  1. karşılamak güzel sabahları..

    günaydın :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Yürekten Kaleme.

    Çok güzel, sabah sabah, çay tadında bir şiir okuduğumu söyleyebilirim. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte Cenab-ı Hakk'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, teşekkür ederim.
      Saygılarımla...

      Sil
  3. Hamiyet "çok" güzel.....

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Gönlüne göre olsun her şey şair arkadaşım :)

      Sil
  5. ya nasıl yazıyosun birden kelimeler mi geliyor, yaşamış mı olmak lazım yoksa gözlemek yeter mi? bunu yazarken neredeydin ay merak ediyorum nasıl bir his böyle şiir yazabilmek *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevimli başkanım, benim şiirler olur olmaz her yerde gelebiliyorlar, yolda bir yere giderken, ormanda yürüyüş yaparken, yatağımda tam uykuya dalacakken, kitap okurken, yemek yaparken ve gecenin en zifirisini yudumlarken, bu liste uzar gider, beynimin içinde kelimeler devamlı dönüp duruyor sadece o kelimeler bazı anlarda peşpeşe sıralanıp şiire dönüşüyorlar. O an mutlaka bir yere not etmem gerekiyor o cümleleri yoksa uçup gidiyorlar. Bir de her şairin beyninde, yüreğinde oluşturduğu bir hayali kişi vardır. Ona yazar, onunla uyur, onunla uyanır, onu deli gibi sever, bazen kızar terk eder. İşte benim de şiirlerim genellikle bir hayale yazılır, bu demek değil ki yaşanmışlık yok, var elbette yaşanan duygular olmadan insan hissedemez ama nedir diyelim misal %30 yaşanansa %70 hayalidir. Çünkü şairler tamama eremez, eksiktir biraz. Bazende karşımdaki bir insanın hayatı etkiler beni onun acısını veya sevincini kendi dünyamda hissederim. Bu arada hadi şiir yazayım deyince şiir yazanlardan değilim ben dediğim gibi zamanı yeri yok ama çoğunlukla gece herkes derin uykudayken veya sabah gün doğarken daha kimsecikler uyanmamışken yazarım ve mutlaka yazarken sözsüz yumuşacık ruhumu okşayan müzikler çalar. Kalemi kağıdı severim, önce defterime düşer şiirlerim sonra sizlerle paylaşırım. Bu şiir sabahın hasretle kucaklaştığı yerde yazıldı:)

      Sil
  6. sabah tam çay içerken okuyorum :)

    YanıtlaSil
  7. İçimize sakladığımız ne çok kelime var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Varsın olsun, onlar içimizde de güzeller :)

      Sil
  8. Ama olamamış ki şiir olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Keşke.. Gözlerimle bile sevmeye razıydım.. Görebilseydim..

    YanıtlaSil
  10. Merhaba sizi yeni keşfettim, takipteyim bana da beklerim
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hoş geldiniz. Elbette gelirim, teşekkürler..

      Sil
  11. daha nice güzel sabahlar görmen dileğiyle güzel insan yüreğinin satırlarına sağlık selamlar sevgiler olsun canım benim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler meleğim, hep birlikte inşallah...

      Sil
  12. Özdemir Asaf diyor ya "Bir sen, bir ben. Ne önemli ne geniş konular" diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir "sen", bir "ben" yani koca bir derya gibi "biz" oluşur bu ikiliden ve anlatmakla bitmez ki.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net