~~~~~~~~~~~~~~~

Bahar Kokulu Bir Sabah


Güzel bir sabahtı, hafif yağmurlu ve çokça bahar kokuyordu ve ben sabahın erken saatlerinden beri yürüyordum. Nereye gittiğimin, hangi caddeyi geçtiğimin, hangi sokağa daldığımın farkında bile değildim, sadece yürüyordum. Yol kenarlarındaki ağaçlar dallarındaki çiçekleriyle karşımda süzülüyorlardı, ara sırada yanlarından geçerken yüzüme değiyorlardı. Bazen duruyordum ve bu güzelliği bir kareye sabitliyordum. Yürürken gözüme insanların sabah telaşeleri ve dükkânlar ilişiyordu, Dükkânların bazıları yeni kepenklerini açıyor, bazılarıysa kapısının önüne malzemelerini çıkarıyordu. Küçük çocuklar ellerinde ekmeklerin burnunu ısıra ısıra evlerine doğru yol alıyorlardı. Gözümün değdiği her şey bu sabah bana huzur veriyordu. İçimdeki sonsuz huzurun raksına eşlik ederek, ara sıra da dilime doladığım bir şarkı eşliğinde yürüyordum. Her attığım adımda kafamın içi boşalıyor, bedenim hafifliyor ama yüreğim tepeleme doluyordu. Burnumdaki bahar kokusu tüm bedenime kadar yayılıyordu. Yürüyordum, yolun beni nereye götürdüğünün önemi yoktu, sadece yürüyordum.

Hamiyet Akan


 
Theme:deluxetemplates.net