~~~~~~~~~~~~~~~

Prangalı Forsa




Ben prangalı bir forsayım.
Yosunlar gözlerimin yeşilinde.
Dudaklarımın ıslaklığında, 
Tenimin tuzunda deniz.

Ben prangalı bir forsayım,
Çiy düşer kirpiklerimden.
Mavi tüller serilir aklıma,
Geçerken uzak denizlerden.

Ben prangalı bir forsayım,
Ellerimde zincirlerin izi.
Acıtır, kanatır, dağıtır
Yüreğimin kimsesizliği.

Ben prangalı bir forsayım,
Sevişirim dalgaların köpüklerinde.
Kanat çırpar kaybolurum,
Mavi ufkun derinliklerinde.

Ben prangalı bir forsayım,
Bakışımda saklı gecenin ayazı.
Aldanırım ne zaman doğsa güneşe,
Değecek sanırım tenime sıcaklığı.

Ben prangalı bir forsayım,
Sağlam sanmayın güvertemi. 
Şiir damlar gözlerimden,
Delik deşik eder gövdemi.

Ben prangalı bir forsayım,
Mahkumum denizin suskunluğuna.
Ve hangi limana uğrasam,
Bir parça ben kalır ardımda.

Hamiyet Akan

 
Theme:deluxetemplates.net