~~~~~~~~~~~~~~~

03 Ekim 2014

Kırmızı Ayakkabılar

 
Benim çocukluk yıllarımda her kız çocuğu mutlaka hayalini kurmuştur kırmızı ayakkabıların.. İşte ben de o çocuklardan biriydim ama bir türlü alınmazdı çünkü ne siyah okul önlüğüme uyardı ne de başka kıyafetlere onun için hep siyah ayakkabılar geçiriliyordu ayağıma, ha birde mutlaka bir numara büyük:) Ama bir bayram arefesi babam elinde kırmızı ayakkabılarla çıkageldi, sevinçten deliye döndüm. O gece o ayakkabıları yatağımın başucuna yerleştirdim. Hayali bile güzelken şimdi yanımdaydı, benimdi, benimleydi. Bir ara ayaklarıma giyip yatmaya yeltenmedim değil ama ne var ki annem: "Kızım delirme, ayakkabıyla yatağa girilmez!" diyerek engel oldu. Kısa sürede hayallere dalmıştım. Sabah olacak, o ayakkabıları giyecek, fırfırlı elbisemide üzerime geçirip bayram gezisine çıkacaktım ve mutlaka arkadaşlarıma hava atacaktım. Küçük bir kız çocuğu başka ne isterdi :) Bayram sabahı herkesden önce kalkmıştım. Zaten heyecandan uyudum mu onu bile hatırlamıyorum ama günün ilk ışıklarıyla birlikte hem de elbiseden önce kırmızı ayakkabılar o minik ayaklarıma giyilmişti bile :) Şu dünyada bir ayakkabı vardı, bir de kırmızı ayakkabı vardı, onun yeri apayrıydı. Şimdi de tek derdim keşke kırmızı ayakkabı olsaydı.

Herkese hayallerinin gerçek olacağı mutlu, huzurlu, sağlıklı nice bayramlar diliyorum. Hayırlı bayramlar sevgili dostlar :)


22 yorum:

  1. Kırmızı ayakkabıların kırmızı düşlerinle hep var ol,nice bayramlara

    YanıtlaSil
  2. Adsız4/10/14

    Yazının başında hiç bir zaman kırmızı ayakkabılara ulaşamadığını düşünmüştüm doğrusu. Neyse bir hayalin gerçekleşmiş.
    Ben hiç kırmızı bir ayakkabı hayali kurmadım sanırım. Ben de bir şeyler istiyordum hayattan ama o zamanlar ne olduğunu bilmeden. Neyse ben de hayallerime kavuştum uzun bir zamandan sonra.

    Bayramın mübarek olsun Hamiyet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolcu, eğer ki hayaline ulaşabilmişsen demekki Yaratıcıdan gerçekten istemeyi bilmişsin. Hayallerine kavuşmana çok sevindim. Dilerim her daim hayallerin gerçek olsun.

      Teşekkür ederim.

      Sil
    2. Adsız5/10/14

      Amin. Bizim için en hayırlı olanları istemeyi nasib etsin Rabbimiz.

      Sil
    3. Benden de kocaman bir amin :)

      Sil
  3. Nice mutlu bayramlara :) Sevgi ve sağlıcakla kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nesrin, size de mutlu bayramlar :)
      Sevgi ve muhabbetlerimle...

      Sil
  4. İyi bayramlar canım. Kırmızı ayakkabıların heyecanı ve mutluluğu hep seninle olsun:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, sana da iyi bayramlar bayram şekerim benim :)

      Sil
  5. annemde bana almıştı kırmızı ayakkabı çok güzel bir duygu o bayram sabahı kalkıp o kırmızı ayakkabıları giymek gerçekten ayrı mutluluktu :) daha nice sağlıklı huzurlu güzel bayramlar geçirmen dileğiyle güzel insan şeker gibi bayramların olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı ayakkabı başkadır, laf aramızda hala severim ki ben kırmızı ayakkabıları :))) Teşekkürler canım sana da en şekerinden nice bayramlar :)

      Sil
  6. Ben hiçbir zaman kırmızı ayakkabı hayal edememiştim. Tüm bayramlarım beklemekle geçti, hediye filan değil, gidip de dönmeyenleri beklemekle. Artık biliyorum gidenler dönmeyecek, bu yüzden sanırım artık bayramlar çocuk heyecanıyla beklediğim günler kadar güzel geçmeyecek. Umarım siz, beklediklerinize ve sizin için doğru olanlara kavuşursunuz ve her gününüz bir bayrama dönüşür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Sayaner, dönmeyeni beklemek sabahı olmayan bir güne göz açmak gibidir. Bir türlü gün ışığı geçmez gönül evine ama bizlerde öyle bir hazine var ki adı sabır işte onun sayesinde ayakta duruyoruz. Yoksa bazı acılara dayanmak o olmasaydı sanırım imkansızdı. Yağmur, diliyorum ki her şey gönlüne göre olsun ve can evini ne acıtıyorsa acıların yerini neşe ve umut alsın.

      Sil
  7. ayyy ben de hep yattım ya yeni ayakkabılarımla ama. ama dertlerimiz hep böle olsun ki. olur ki ama. sağlık dışında çocuk gibi olabiliriz ki amaa de mii. bayramın huzurlu neşeli geçsin. umarım çok çok iyisindir bi dee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke Deeptone keşke tüm dertler böyle olsa. Teşekkür ederim, seninde bayramın en şekerlisinden geçsin :) İyiyim ama daha da iyi olacağım ki :)

      Sil
  8. İyi bayramlar Hamiyet Hanım :) nice bayramlarımız olsun hep birlikte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Merve, ben de senin için umudun neşenin hiç sönmediği nice bayramlar diliyorum :)

      Sil
  9. Her yaşlı çocuğun bir ayakkabı hikayesi vardır... Mutlu bayramlar dilerim size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehmet Bey, ben de size mutlu bayramlar diliyorum.

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net