~~~~~~~~~~~~~~~

24 Nisan 2014

Sevdim



Seni sevdim;
Erguvanlar nisanda değil, tüm aylarda çiçeklendi.
Güneş sadece gündüzü değil, geceyi de eş bildi.

Seni sevdim;
Susuz çöllerden nehirler çağlayıp geldi,
Kuru ağaçlardan filizler baş verdi.

Seni sevdim;
Yazılmamış tüm şiirler şairlerin kalemine indi,
Söylenmeyen türküler ozanların sazında inledi.

Seni sevdim;
Tüm kainat aşk ile secdeye gitti,
Ruhlar cezbeye tutulmuş derviş gibiydi.

Seni sevdim;
Yıldızlar göklerden inip evime serpildi,
Yakamozlar gözlerime yerleşip terk etti denizi.

Seni sevdim;
Benliğim Yaradan'a yeniden iman etti.

Hamiyet Akan

Müzik

41 yorum:

  1. sabah sabah yine içimdeki ölü duyguları canlandırdın...ne güzel bir anlatımdır bu...kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, aslında içimizdeki duygular hiç ölmezler, sadece üzeri örtü ile örtülürler ve bir gün bir rüzgar eser tüm duygular güne gülümser :) Teşekkürler bitanem.

      Sil
  2. Adsız24/4/14

    Nisan'ı hepimiz severiz. Hava ne sıcak ne soğuktur. Bereketli, şifalı yağmurlar yağar. Pek çok çiçek renklerini göstermeye başladı. Meyveler de ben buradayım diyor. Pek çok fotoğraflar çektim ama bir türlü düzenleyip yayınlayamadım. Halbu ki bloğum en fotoğraflı ayını yaşamalıydı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nisan ayının yeri ben de başkadır ve bunu tariflemeye kalksam kelimelerim de şairliğimde eksik kalır. Olsun ara ara yüklersin illa bu ay içinde olacak diye bir kural yok ki hatta renklerin solduğu zaman ekle ki renkler sarsın dünyamızı :)

      Sil
    2. Adsız25/4/14

      Nisan'ın Yolcu'da da farklı bir yeri var. Çünkü bu ayda doğdu. :)

      Sil
    3. Ne güzel bir ayda doğmuş, iyi ki doğmuş :) Nice güzel yıllar onunla olsun :)

      Sil
  3. Sevmek, aklıma Yağmur'u getirdi. Yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklınıza birisini veya bir anıyı getirebilmişsem ne mutlu bana. Dilerim güzel şeylerdir aklınıza gelenler. Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Ne güzel yazmışsınız, yüreğinize, kaleminize sağlık...hemen eşimi aramak geldi içimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu, hoş geldiniz. Teşekkür ederim. Hemen arayın ve onu en kocamanından sevdiğinizi haykırın :)

      Sil
  5. Şiir gibi kadınsın, nerenden okuyacağını şaşırıyor insan :))

    Seni sevmeyen ölsün :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sana ne desem bilemiyorum ama sen ne diyeceğimi biliyorsun onun için bir şey demiyorum :)

      Kimse ölmesin yaşasın yahu :)

      Sil

  6. Ne kadar güzel, içten duygu yüklü 'nisan' gibi bir şiir. Yüreğine kalemine sağlık

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Çınar, nisanlar hiç bitmesin.
      Benden de sevgiler..

      Sil
  7. Adsız24/4/14

    Sevmek ne güzel..Ne hoş..Ne yaratıcı ne yenileyici değil mi..Hele hele sevilmek ve sevildiğini bilmek..O daha muhteşem olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah tüm insanlara sevmek ve sevilmek duygusunu yaşatsın ama acısız yanından :) Teşekkürler arkadaşım.

      Sil
  8. Sevilen Leyla yerine Mevla olunca sevgi tamamen ilahi aşka dönüşüyor ne hoş bir şey...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Furkan, tüm sevgiler Mevla'ya ulaştırmak için var ve dünyadaki tüm sevgiler aslında Rabbimizin sevgisinin sadece yansıması.

      Sil
    2. Çok doğru söyledin. Mevlana der ki: "Beşeri aşk tahta kılıç gibidir. İlahi aşk demirden kılıçtır. Çocuk tahta kılıçla oynaya oynaya kemale erer, demir kılıcı eline almaya layık olur. İnsan beşeri aşkla uğraşır durur, aşkı anlayınca ilahi aşkla tutuşur." aynı bu hesap...

      Sil
    3. Ne de güzel söylemiş Mevlana. İlahi aşka ulaşanlardan oluruz inşallah.

      Sil
  9. Böyle bir sevgi herkesin başına Hamiyetcim:-)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş ve nasıl özlemişim senin şiirlerini
    :)
    Öyle bir sevmek ki, imkansız gibi
    :)
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bitanem :)
      Sevgiler imkansız olmasın hem de hiç olmasın.
      Benden de sevgi ve muhabbetle :)

      Sil
  11. seni sevdim tüm zamanların yalnızlığın da tüm kıyıya vurmuş çığlıkların uğultusun da seni sevdim ...ben sessiz kaldım ...

    yüreğine sağlık güzel insan ... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yürekli arkadaşım, teşekkürler bu güzel satırlar için :)

      Sil
  12. Adsız24/4/14

    Mimin var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya rıhtımın şeker sakini :) Beni mimlemeseydin iyiydi :) Mimlere katılmıyorum ama yarın blogunda cevaplarım :)

      Sil
  13. seni sevmek hep güzel ki :)

    YanıtlaSil
  14. Adsız25/4/14

    Ay ay tamam Hamiyetçim ama yorumda ,istiyorum tam kuralına göre yap ama sorunun cevabına göre şarkıyı duyunca çok komik oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nöbetten gelmiştim ve uyumuş kalmışım saat 18:00 olmuş yahu :) Dur hemen bakıyorum :)

      Sil
  15. Ben O'nu benim için herşeyden vazgeçebileceği duygusunu hissettirdiği için sevdim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her insanın istediği de budur zaten. Senin için her şeyden, herkesten vazgeçebilen ya da bu hissi verebilen kişi bana göre çok değerlidir. Juliette, hep böyle mutluluk seninle olsun :)

      Sil
  16. Adsız26/4/14

    Hüzünü, sevgiyi, mutluluğu öyle bir yoğuruyorsun ki yazılarında, şiirlerinde etkilenmemek elde değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim :) İçimden, hayatımdan, hayallerimden ne akıp geliyorsa sizlerle paylaşıyorum ve beğenildiğini bilmekse beni mutlu ediyor çünkü bir gün çekip gittiğimde şu dünyadan "yahu bir Hamiyet Akan vardı" dedirtebilirsem ne mutlu bana :)

      Sil
  17. Benliğim yaradana yeniden iman etti.

    Final harika. Çok beğendim şiirlerinizi. Ben de nacizane şiir yazıyorum. Çok mutlu oldum şiirle dolu bir blog komşum olduğu için. Takipteyim efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz sevgili Daisy, beğenileriniz beni çok mutlu ediyor ve ayrıca şiir yazmanızda ayrıca beni çok mutlu etti :) Teşekkürler Daisy :)

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net