~~~~~~~~~~~~~~~

Kayıp Kent



Bu gece yıldızlar yağıyor göklerden, gelip dökülüyorlar yanı başıma... Bir adımda ulaşıyorum huzur şehrine, gecenin karanlığını çekip vuruyorum yüreğinden... Ki, o karanlığıyla ruhumu boğmadan önce aydınlığı seriyorum gecenin sessizliğine... Bedendeki yüreği, candaki ruhu her şeye rağmen salıveriyorum huzurun meltemine... Affediyorum, affın güzelliğine ererek. Aldırış etmeden geceye, bir de dua fısıldayıp yağmura bırakıyorum bedenimi. Susuzluğunu giderene dek yudumluyor yağmur taneciklerini sonra koşuyorum hızla dinlenmeden yorulmadan... Sonunda kayıp kente ulaşıyorum. Kapısını çalıyorum kapısız evin. Penceresizliğine aldırmadan güneşi itiveriyorum içeriye.. Her duvara bir renk düşürüyorum. Karışıyor ruhum renk cümbüşüne ve veda ediyorum sonunda kayıp kente...

Hamiyet Akan
 
Theme:deluxetemplates.net