~~~~~~~~~~~~~~~

24 Mart 2014

Gel(Sen)


Gün oluyor öpüyorum yanaklarından,
Gün oluyor sarılıyorum sana en sıkısından,
Gün oluyor sohbet ediyorum en tatlısından,
Sonra bakıyorum,
Gün doğmuyor senin batıp gittiğin sonsuzdan…
Keşke gösterebilseydim sana
Yüreğime batan can parçalarını,
İçimde bastıramadığım yalnızlığı,
Gözlerine benziyor diye kandığım yalan bakışları,
Çare diye bile bile düştüğüm uçurumları, 
Günahların arasındaki nefessizliğimi,
Ve hepsine neden olan sensizliğimi…
Eskiden özlerdim,
Kazağını koklardım geçerdi.
Bilirdim birkaç ayda olsa göreceğim seni...

Şimdi yine özlüyorum.
Ve yine kokluyorum kazağını...
Ama geçmiyor!
Gelsen ya gittiğin dönülmez yerden…
Sarsan ya beni kimsenin saramadığı yerden…

Hamiyet Akan

26 yorum:

  1. Hayat sevdiklerimizle şenleniyor, çocuklar anneye hasret kalmasa...

    YanıtlaSil
  2. Tam da babamın kucağında Metehan'ı tuttuğu fotoğrafa bakıyordum.. Bu özlem hiç azalmıyor, hiç...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azalmıyor ve bazen öyle artıyor ki işte o an her şey kifayetsiz kalıyor.

      Sil
  3. Adsız25/3/14

    "Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden. Bir çok seneler geçti; dönen yok seferinden" dönmüyorlar gittikleri yerden ve saramıyorlar işte yüreğimizden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün biz de gideceğiz o dönülmez yere, işte bundandır sabır edişimiz böyle...

      Sil
  4. sarsan ya beni kimsenin saramadığı yerden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimsenin ulaşamadığı, o gizli, o sırça köşkten...

      Sil
  5. Adsız25/3/14

    Çocukken annemin giydiği bir gecelikle uyuduğumu hatırladım. :) Annem yanıbaşımdayken. Ablam buna bir anlam veremezdi. Belki şimdi ben de bir anlam veremiyorum. İşte öyle bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hiç anlamsız değil, bana göre onu uyurken bile hissetmek istemişsin bundan kaynaklanmış. Benimkisi ise uzak oluşundan, hasretliğimdendi..

      Sil
  6. Derin özlem duymak..ne tarifsiz bir duygu.. ve alışmak.. varlığına/ yokluğuna!. kavuşunca biter hasretlik!. ya bir de hiç kavuşamamak!..
    sabır ve metanetten başka ne gelir elden... işte o zaman anılarıyla yaşamak/yaşatmak en büyük tesellidir insana.. yüreğinize sağlık..duygu yüklü dizeler etkileyiciydi.. teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Esin, bunun adı varlığında yokluğuna, yokluğunda yine yokluğuna alışmak ama keşke yine olsaydı, isterse uzaklarda kalsaydı.

      Asıl ben, böylesine değerli yorumunuz ve güzel ziyaretiniz için teşekkür ederim.

      Sil
  7. ANNEM demek lazım galiba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haylazcan, o hayatındayken bu kelimeyi bol bol söyle hem de böyle kocaman harflerle çünkü gittikten sonra dev gibi harflerle çığlıklar da atsan duymuyor seni :( Bak şimdi ben yokluğuyla konuşur oldum. Elim telefona gidiyor ve sanki o varmış gibi hala telefonumda ANNEM yazıyor ve biliyor musun her seferinde diyorum ki şimdi arasam ve çıksa karşıma dese ki YAVRUM :(

      Sil
    2. Adsız25/3/14

      İnşaallah ahirette beraber oluruz Hamiyet. Umutsuzluk yok.

      Sil
    3. İnşallah arkadaşım..

      Sil
  8. Her zaman olduğu gibi çok zarifsizin, teşekkür ederim.. Umarım eski günlere dönebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesut Bey, ben teşekkür ederim. Tekrar ediyorum, mutlaka dönmelisiniz.

      Sil
  9. Adsız26/3/14


    Sadettin Kaynak'ın ''dertliyim ruhuma hicranımı sardım da yine'' adlı eserindeki gibi Hamiyet... hani giden gelmiyor leyla der ya...


    YanıtlaSil
  10. yaşadıkça böyle ayrılık özlem şiirleri oluyor değil mii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrılık da, özlem de hayatın bir parçası ve elbette zaman zaman düşüyor satırlara..

      Sil
  11. Huzur içinde yatsınlar..
    Bilemedim ne yazacağımı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzelini yazdın zaten. Sağol canım. Amin...

      Sil

 
Theme:deluxetemplates.net