~~~~~~~~~~~~~~~

Yüzümdeki Tebessümüm



Sen hiç merak etme,
Yüzüne düşmesin gölgeler ey sevgili..!
Ben sarıp sarmalıyorum yüreğimde sevgimizi, 
Kimselerin gözleri değmesin diye, 
Saklıyorum gül kokulu sandıklara...
Tebessümlerimi sadece hayallerimde;
Seninle yemyeşil kırlarda dans ettiğimde, 
Başımı göğsüne huzurla bırakıp,
Gözlerimi kollarında kapattığımda,
Bakışlarım bakışlarına sürgün düştüğünde,
Yüreğim koşar adım yüreğini adımladığında,
Ruhum ruhunla hemhal olduğunda,
Sensiz üşüyen odama kokun dolduğunda,
Ve ben o kokuyu tutup 
Ciğerlerime son nefesmiş gibi çektiğimde,
Yüzüme konduruyorum. 
Kimseler anlamıyor neden gülümsediğimi.
Ama sen bil...
Bil ki, yüzümdeki her tebessüm senden ibaret.
Ve seni sevmek benim için sonsuz bir ibadet.
Tebessümüm olduğun için... 
Hüzne bile beni gülümsettiğin için... 
Teşekkür ederim.

Hamiyet Akan
 
Theme:deluxetemplates.net