~~~~~~~~~~~~~~~

07 Şubat 2014

Yüzümdeki Tebessümüm



Sen hiç merak etme,
Yüzüne düşmesin gölgeler ey sevgili..!
Ben sarıp sarmalıyorum yüreğimde sevgimizi, 
Kimselerin gözleri değmesin diye, 
Saklıyorum gül kokulu sandıklara...
Tebessümlerimi sadece hayallerimde;
Seninle yemyeşil kırlarda dans ettiğimde, 
Başımı göğsüne huzurla bırakıp,
Gözlerimi kollarında kapattığımda,
Bakışlarım bakışlarına sürgün düştüğünde,
Yüreğim koşar adım yüreğini adımladığında,
Ruhum ruhunla hemhal olduğunda,
Sensiz üşüyen odama kokun dolduğunda,
Ve ben o kokuyu tutup 
Ciğerlerime son nefesmiş gibi çektiğimde,
Yüzüme konduruyorum. 
Kimseler anlamıyor neden gülümsediğimi.
Ama sen bil...
Bil ki, yüzümdeki her tebessüm senden ibaret.
Ve seni sevmek benim için sonsuz bir ibadet.
Tebessümüm olduğun için... 
Hüzne bile beni gülümsettiğin için... 
Teşekkür ederim.

Hamiyet Akan

13 yorum:

  1. Tebessümle okudum şiirini. Ne güzel, sevgilinin yokluğunda bile ne umutlu ne kadar mutlu yazmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pe hito, tebessüm ettirebilmişsem ne mutlu bana.. Önemli olan zaten yokluğunda ona sahip çıkabilmektir. Varlığında herkes sever çünkü varlığında karşılıklıdır sevgi ama yokluğunda bir başınasındır, sadece hayaller eşlik eder sana, ne duyarsın kalp atışlarını, ne gözlerine değer gözlerinin rengi, ne kulağına fısıldar sevgisini.. İşte esas böyle iken insan sevebilmeli..

      Sil
  2. Vayyyyy:) cok sevindim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narkoz, neye sevindin :)

      Sil
    2. mutlu olmana :)

      Sil
    3. Mutluluk göreceli bir kavramdır. Nerden baktığına bağlı...

      Sil
  3. Merhabalar.

    İnsanın başını huzurla yaslayabileceği bir yürek bulması kadar güzel bir şey olamaz.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep Bey, yorum ve ziyaretinize teşekkür ederim.
      Saygılarımla...

      Sil
  4. Nezaket , zarif şeyler ister;dizeler de öyle işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güven, bu zarif yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  5. tebessüm etmek güzeldi:)

    YanıtlaSil

 
Theme:deluxetemplates.net